mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

NTDLR forsvundne startdiskette UNDLADELSE

Reply

Thread Tools
Old 15 November 2007, 17:47
Ny Medlem Gruppen

Min computer blev bremset, så jeg kørte Adawre og det steg 25 højrisiko Malware, mens rengøring det det fortalte mig, jeg er nødt til at genstarte for at afslutte processen med at fjerne malware. Når jeg genstartet denne besked kom op i DOS skærmen
"NTLDR mangler Tryk på en vilkårlig tast
så når jeg ramt indtaste denne 2. besked kom op
Disk Boot fiasko, indsætte System Disk + Tryk på Enter
Når jeg stiller i min Win XP Pro, og nåede Nyttiggørelse og selcted mulighed 1 og derefter skærmen bare gik ind i DOS-prompten, jeg så skrevet "FIXMBR" og i mindre end anden
Det sagde Ny startsektoren blev skrevet,
Men når jeg genstartet Jeg bliver ved med at få NTDRL mangler trykke på en tast, så DISK BOOT fiasko, indsætte System Disk, jeg gik Iput tilbage XP-cd, og det går til genoprettelseskonsollen afsnittet det bare går tilbage på C:-prompten, når jeg skriver DIR, der står lydstyrken har ingen etiket Serial 000-0000
Directory of C: \
Ingen matchende filer fundet
Når jeg forsøger at ændre dir til C: \ iwindows eller enhver anden mappe, jeg havde den siger, at systemet kan ikke sprecified fil ot mappe angivet.
Jeg fjerner derefter drevet og hooked det direkte til mothrboard i en anden pc, og når denne pc startes op fra sit oprindelige drev det anerkendte mit drev som E: \ klikket på den i File Propertys det sagde Brugt plads 0 byte ledig plads 10MB
Jeg kørte et program kaldet ****** Data Recovery Wizard og det anerkendte drevet som angivet det var (FAT12), det kontrolleres den korrekte størrelse og var i stand til at vise indholdet af drevet, og jeg var i stand til at overføre AOT af data til andre PC C: \-drevet for at gemme.
Men stadig whe Jeg sætter min drev tilbage i min egen PC, det holder med at NTDRL savnede og når jeg når så vidt Windows Genoprettelseskonsol det bare går tilbage til C: prompt (selv når jeg selct 1.
Jeg har en masse inportant programmer og ting på dette drev, og ville foretrække ikke at formatere den eller slette alt.
Fortæl mig, hvordan jeg kan få Windows til at starte tilbage op igen.
Thanks in advance
Old 15 November 2007, 18:35
Redaktør Gruppen

Citat:
****** Data Recovery Wizard
Hvad er navnet?

Hvad er navnene på hvad Adaware findes?

Har du forsøgt at gå til et systemgendannelsespunkt. Selv om det er inficeret gå til det. Vi kan stadig rengøre malware.

Citat:
  1. Indsæt Windows XP startbar cd i computeren.
  2. Når du bliver bedt om at trykke på en tast for at starte fra cd'en, skal du trykke på en tast.
  3. Én gang i Windows XP setup menu skal du trykke på "R"-tasten for at reparere Windows.
  4. Log ind på din Windows-installation ved at trykke på "1"-tasten nede og trykke på enter.
  5. Du vil derefter blive bedt om din adgangskode, skal du angive det password.
  6. Kopier nedenstående to filer til rodmappen på den primære harddisk. I nedenstående eksempel vil vi kopierer disse filer fra cd-rom-drev bogstavet "E". Dette brev kan være anderledes på din computer.

kopiere e: \ i386 \ ntldr c: \
    kopiere e: \ i386 \ ntdetect.com c: \
  7. Når begge disse filer er blevet kopieret, skal du fjerne cd'en fra computeren og genstarte.

Old 16 November 2007, 00:06
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af evilfantasy View Post
Hvad er navnet?

Har du forsøgt at gå til et systemgendannelsespunkt. Selv om det er inficeret gå til det. Vi kan stadig rengøre malware.

Som jeg sagde tidligere, jeg har nået så langt med R reparation i Windows Valg
Men det gør ikke gå videre fra der, når jeg vælger en option jeg bare få DOS-prompten, og det gør spørger mig anthing ca Admin Passwrod, efter jeg kørte Fxmbr etc flere problemer startede forekommende.
Old 16 November 2007, 00:27
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Hvad er navnet?

Citat:
Hvad er navnet?

(Easeus Data Recovery Wizard Professional 4.0.1.) (Sin forholdsvis nye på markedet kun kom ud recntly) ITIS den bedste og hurtigste, jeg forsøgte Recover mine filer og manyother og ingen CUD hjælpe mig, ikke engang Norton Utilities Disk Doctor.

Som for malware I cant rememebr alle Jeg kan huske, er, at Adaware registrere det som et højt niveau trussel, der åbner porten til netto.

EN PLEASE HELP ME IM desperate, en følelse af at smide hele denne SYSTEM ud af vinduet og købe en ny
Old 16 November 2007, 14:25
Redaktør Gruppen

Edit: Bad info.

Ked af.

Old 16 November 2007, 15:18
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Edit: Bad info.

Ked af.
I cant råd til Geek Squad

Er der nogen Tool derude, der kan Fix RAW-drev og genoprette filstrukturen af et drev?

Er der nogen derude der kan hjælpe en 62-årig fustrated mand, der er klar til at Exoire med sin PC.?
Old 16 November 2007, 16:40
Redaktør Gruppen

http://clock-cycle.co.uk/ntldr.html

Old 16 November 2007, 17:18
Medlem Gruppen

Ok proberly vil ikke hjælpe med dig, men jeg havde et lignende problem med de manglende NTLDR, og DISK BOOT fiasko, og dybest jeg bare holdes contiously Gentilkobling og jeg tror, at det bearbejdede eller i violin med hdd kabler, og skiftede mit SATA 2 hdd til en SATA-port, det virkede, så jeg ændrede det tilbage, så evently fik problemet tilbage Jeg tror og lige ændret den til SATA 2 port 2, og det arbejdede jeg tror, beklager, hvis dette doesnt hjælpe bare give dig idéer.
Old 16 November 2007, 20:28
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Kadejd View Post
Ok proberly vil ikke hjælpe med dig, men jeg havde et lignende problem med de manglende NTLDR, og DISK BOOT fiasko, og dybest jeg bare holdes contiously Gentilkobling og jeg tror, at det bearbejdede eller i violin med hdd kabler, og skiftede mit SATA 2 hdd til en SATA-port, det virkede, så jeg ændrede det tilbage, så evently fik problemet tilbage Jeg tror og lige ændret den til SATA 2 port 2, og det arbejdede jeg tror, beklager, hvis dette doesnt hjælpe bare give dig idéer.
Thanks 4 prøver, men jeg allerede gjorde thatabout 4 gange over
Igive op Jeg er bare nødt til at omformatere og geninstallere Windows, Ive forsøgt 6 dfifferent Fora og fik ingen soutions til mit problem.
Seemlike der ingen program derude, der kan hjælpe med at genoprette dine filer fra Fat 12 tilbage til NTFS
Old 16 November 2007, 20:38
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Alantrini View Post
Thanks 4 prøver, men jeg allerede gjorde thatabout 4 gange over
Igive op Jeg er bare nødt til at omformatere og geninstallere Windows, Ive forsøgt 6 dfifferent Fora og fik ingen soutions til mit problem.
Seemlike der ingen program derude, der kan hjælpe med at genoprette dine filer fra Fat 12 tilbage til NTFS
Yea, jeg har set de fleste af dine indlæg på andre fora (I surfe en masse sikkerhed fora)

Har du se dette link? http://clock-cycle.co.uk/ntldr.html

Stort set det samme sæt af råd gives af alle. Uanset hvilken virus Ad-Aware fjernes ikke skete meget effektivt. Og var et væmmeligt stykke malware.

Helt ærligt, jeg dumpede Ad-Aware, når de gik til 2007-version.
Jeg vil anbefale, at når du kommer i gang igen for at ignorere Ad-Aware og gå med:
Spybot -- http://filehippo.com/download_spybot_search_destroy/
SUPERAntiSpyware -- http://filehippo.com/download_superantispyware/
AVG Anti-Spyware Free Edition -- http://free.grisoft.com/doc/avg-anti-spyware-free

Disse er gratis, og efter min mening mere pålidelige derefter alle andre gratis antispyware.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.