vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

NTDLR puuttuu käynnistyslevyä JÄTTÄMINEN

Reply

Thread Tools
Old 15 marraskuu 2007, 17:47
Uusi Jäsen

Default NTDLR puuttuu käynnistyslevyä JÄTTÄMINEN

Oma tietokone on hidastumassa niin juoksin Adawre ja nousi 25 korkean riskin Malware, mutta puhdistus se se kertoi minulle, minulla on käynnistettävä uudelleen, jotta prosessi poistaa haittaohjelmia. Kun rebooted viesti tuli esille DOS näytön
NTLDR puuttuu, paina mitä tahansa näppäintä
sitten kun olen Enter tämän 2nd viesti tuli
Disk Boot vika, aseta System Disk + painamalla Enter
Kun esitin minun Win XP Pro ja pääsi Takaisinperintä ja selcted vaihtoehto 1 ja sitten näytön vain joutui DOS-kehote, sitten kirjoitetaan "FIXMBR" ja vähemmän kuin toinen
sanottavan Uusi käynnistyssektorin onnistui kirjoitettu,
Mutta kun olen rebooted minun pitää saada NTDRL puuttuu painamalla mitä tahansa näppäintä, sitten LEVY BOOT EPÄONNISTUMISESTA, aseta SYSTEM LEVY, menin Iput takaisin XP: n CD ja se mene palautuskonsolin kohta se vain menee takaisin C:-kehotteeseen, kun tyyppi DIR, sanotaan äänenvoimakkuutta ei ole merkki Serial 000-0000
Directory of C: \
Vastaavia tiedostot, jotka löytyvät
Kun yritän vaihtaa dir C: \ iwindows tai muita luettelopalveluja olin sanotaan järjestelmää ei voi sprecified tiedosto ot hakemistoon määritelty.
I poista ajokykyyn ja koukussa se välittömästi mothrboard toisen tietokoneen ja milloin PC käynnistää sen alkuperäinen ajaa se tunnustetaan minun ajaa E: \ napsautti se tiedostoristiriitoja Propertys sanottavan Käytetty tila 0 tavua vapaata tilaa 10 Mt
Sitten juoksin ohjelma nimeltä ****** Data Recovery Wizard ja se tunnustettu asema kuin kuten se oli (FAT12), on tarkastettava oikean koon ja pystyi osoittamaan aseman sisältö ja minulla oli mahdollisuus siirtää AOT tietoja muiden PC: C: \ drive to save.
Mutta vielä whe esitin minun ajaa takaisin oman tietokoneen, se pitää antaa, että NTDRL puuttuu ja kun päästä niin pitkälle kuin Windows hyödyntämistä se vain menee takaisin C:-kehotteeseen (vaikka I selct 1.
Minulla on paljon inportant ohjelmia ja juttuja tästä ajokykyyn ja olisi mieluummin alustaa sitä tai poistaa kaiken.
Kerro minulle, miten voin saada Windows aloittaa takaisin uudelleen.
Thanks in advance
Old 15 marraskuu 2007, 18:35
Moderator Group

Quote:
****** Data Recovery Wizard
Mikä on nimesi?

Mitkä ovat nimet mitä Adaware löytyi?

Oletko kokeillut menossa järjestelmän palautuspiste. Vaikka se on saanut tartunnan mennä siihen. Voimme yhä puhdistaa haittaohjelmia.

Quote:
  1. Aseta Windows XP: n käynnistymään CD tietokoneeseen.
  2. Kun sinua pyydetään painamalla mitä tahansa näppäintä käynnistymään CD-levyltä, paina mitä tahansa näppäintä.
  3. Kun Windows XP: n setup valikko paina "R" avain korjaus Windows.
  4. Kirjaudu Windows asennus painamalla "1"-näppäintä ja painamalla ENTER.
  5. Tällöin sinun on sinulta järjestelmänvalvojan salasana, kirjoita että salasana.
  6. Kopioi alle kahden tiedostoja juurihakemistossa on ensisijainen kiintolevy. Kun alle esimerkissä kopioida nämä tiedostot CD-ROM-aseman kirjain "E". Tämä kirje saattavat olla erilaiset tietokoneellesi.

jäljennös e: \ i386 \ ntldr c: \
    jäljennös e: \ i386 \ ntdetect.com c: \
  7. Kun nämä molemmat tiedostot on kopioitu, poista CD tietokoneeseen ja käynnistä.

Old 16 marraskuu 2007, 00:06
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Mikä on nimesi?

Oletko kokeillut menossa järjestelmän palautuspiste. Vaikka se on saanut tartunnan mennä siihen. Voimme yhä puhdistaa haittaohjelmia.

Kuten sanoin aiemmin olen päässyt näin pitkälle kanssa R korjaus Windows Valinnat
Mutta se doesnt mennä pitemmälle siitä, kun voin valita vaihtoehto juuri saada komentokehotteen ja se pyytää minua anthing noin Admin Passwrod, jälkeen juoksin Fxmbr etc enemmän ongelmia alkoi tapahtuu.
Old 16 marraskuu 2007, 00:27
Uusi Jäsen

Quote:
Mikä on nimesi?

Quote:
Mikä on nimesi?

(Easeus Data Recovery Wizard Professional 4.0.1.) (Sen melko uuden markkinoille vain tuli ulos recntly) ITIS paras ja nopein, yritin Recover tiedostot ja manyother eikä yksikään harkita auttaa minua, ei edes Norton Utilities Disk tohtori.

Mitä tulee haittaohjelmien I cant rememebr kaikki muistan on, että Adaware havaita se korkean tason uhka, joka avaa portin verkossa.

Joku ystävällisesti auttaa minua chat epätoivoinen, tunne heittää koko tässä järjestelmässä ulos ikkunasta ja ostaa uuden
Old 16 marraskuu 2007, 14:25
Moderator Group

Edit: Bad info.

Pahoillaan.

Old 16 marraskuu 2007, 15:18
Uusi Jäsen

Quote:
Edit: Bad info.

Pahoillaan.
I cant varaa Geek Squad

Onko Tool siellä, että voi Korjaa RAW ajokykyyn ja palauttaa tiedoston rakenne voimalähteestä?

Onko kukaan siellä, jotka voivat auttaa 62-vuotias fustrated mies, joka on valmis Exoire hänen tietokoneeseen.?
Old 16 marraskuu 2007, 16:40
Moderator Group

http://clock-cycle.co.uk/ntldr.html

Old 16 marraskuu 2007, 17:18
Jäsen

Ok proberly ei auta teitä, mutta minulla oli samanlainen ongelma puuttuvat NTLDR, ja LEVY BOOT EPÄONNISTUMISESTA, ja pohjimmiltaan juuri pidetty contiously Uudelleenkäynnistäminen ja mielestäni se toimi tai i viulu kanssa hdd kaapelit, ja virta minun sata 2 hdd osaksi SATA-porttia, se toimi, sitten i muuttunut sen takaisin, sitten evently sai ongelma takaisin uskon ja juuri muuttunut sen sata 2-portti 2 ja se toimi mielestäni pahoillani, jos tämä doesnt auttaa vain antaa sinulle ideoita.
Old 16 marraskuu 2007, 20:28
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by Kadejd View Post
Ok proberly ei auta teitä, mutta minulla oli samanlainen ongelma puuttuvat NTLDR, ja LEVY BOOT EPÄONNISTUMISESTA, ja pohjimmiltaan juuri pidetty contiously Uudelleenkäynnistäminen ja mielestäni se toimi tai i viulu kanssa hdd kaapelit, ja virta minun sata 2 hdd osaksi SATA-porttia, se toimi, sitten i muuttunut sen takaisin, sitten evently sai ongelma takaisin uskon ja juuri muuttunut sen sata 2-portti 2 ja se toimi mielestäni pahoillani, jos tämä doesnt auttaa vain antaa sinulle ideoita.
Kiitos 4 yrittää, mutta olen jo tehnyt thatabout 4 kertaa yli
Igive asti olen vain joutuu uudelleen ja asenna Windows, Ive yritti 6 dfifferent Foorumit ja sai ei soutions on minun ongelmani.
Seemlike olemassa mitään ohjelmaa olemassa, joka voi auttaa palauttamaan tiedostoja järjestelmän Rasva 12 takaisin NTFS
Old 16 marraskuu 2007, 20:38
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by Alantrini View Post
Kiitos 4 yrittää, mutta olen jo tehnyt thatabout 4 kertaa yli
Igive asti olen vain joutuu uudelleen ja asenna Windows, Ive yritti 6 dfifferent Foorumit ja sai ei soutions on minun ongelmani.
Seemlike olemassa mitään ohjelmaa olemassa, joka voi auttaa palauttamaan tiedostoja järjestelmän Rasva 12 takaisin NTFS
Vuo Olen nähnyt useimmat viestiisi on muilla foorumeilla (I selauspalveluita paljon turvallisuuteen foorumeilla)

Ei näet tämän linkin? http://clock-cycle.co.uk/ntldr.html

Aika paljon samoja neuvoja annetaan kaikille. Riippumatta siitä, mikä virus Ad-Aware poistaa ei ollut tehnyt hyvin tehokkaasti. Ja oli ilkeä pala haittaohjelmia.

Oikeasti, olen polkumyynnillä Ad-Aware, kun he menivät vuoden 2007 versio.
Minä suosittelen, että kun saat menossa jälleen sivuuttaa Ad-Aware ja mene kanssa:
Spybot -- http://filehippo.com/download_spybot_search_destroy/
SUPERAntiSpyware -- http://filehippo.com/download_superantispyware/
AVG Anti-Spyware Free Edition -- http://free.grisoft.com/doc/avg-anti-spyware-free

Nämä ovat vapaat ja mielestäni luotettavampia sitten muita vapaa AntiSpyware.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.