![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
Oma tietokone on hidastumassa niin juoksin Adawre ja nousi 25 korkean riskin Malware, mutta puhdistus se se kertoi minulle, minulla on käynnistettävä uudelleen, jotta prosessi poistaa haittaohjelmia. Kun rebooted viesti tuli esille DOS näytönNTLDR puuttuu, paina mitä tahansa näppäintä sitten kun olen Enter tämän 2nd viesti tuli Disk Boot vika, aseta System Disk + painamalla Enter Kun esitin minun Win XP Pro ja pääsi Takaisinperintä ja selcted vaihtoehto 1 ja sitten näytön vain joutui DOS-kehote, sitten kirjoitetaan "FIXMBR" ja vähemmän kuin toinen sanottavan Uusi käynnistyssektorin onnistui kirjoitettu, Mutta kun olen rebooted minun pitää saada NTDRL puuttuu painamalla mitä tahansa näppäintä, sitten LEVY BOOT EPÄONNISTUMISESTA, aseta SYSTEM LEVY, menin Iput takaisin XP: n CD ja se mene palautuskonsolin kohta se vain menee takaisin C:-kehotteeseen, kun tyyppi DIR, sanotaan äänenvoimakkuutta ei ole merkki Serial 000-0000 Directory of C: \ Vastaavia tiedostot, jotka löytyvät Kun yritän vaihtaa dir C: \ iwindows tai muita luettelopalveluja olin sanotaan järjestelmää ei voi sprecified tiedosto ot hakemistoon määritelty. I poista ajokykyyn ja koukussa se välittömästi mothrboard toisen tietokoneen ja milloin PC käynnistää sen alkuperäinen ajaa se tunnustetaan minun ajaa E: \ napsautti se tiedostoristiriitoja Propertys sanottavan Käytetty tila 0 tavua vapaata tilaa 10 Mt Sitten juoksin ohjelma nimeltä ****** Data Recovery Wizard ja se tunnustettu asema kuin kuten se oli (FAT12), on tarkastettava oikean koon ja pystyi osoittamaan aseman sisältö ja minulla oli mahdollisuus siirtää AOT tietoja muiden PC: C: \ drive to save. Mutta vielä whe esitin minun ajaa takaisin oman tietokoneen, se pitää antaa, että NTDRL puuttuu ja kun päästä niin pitkälle kuin Windows hyödyntämistä se vain menee takaisin C:-kehotteeseen (vaikka I selct 1. Minulla on paljon inportant ohjelmia ja juttuja tästä ajokykyyn ja olisi mieluummin alustaa sitä tai poistaa kaiken. Kerro minulle, miten voin saada Windows aloittaa takaisin uudelleen. Thanks in advance |
|
| |||
| |||
| Quote:
Mitkä ovat nimet mitä Adaware löytyi? Oletko kokeillut menossa järjestelmän palautuspiste. Vaikka se on saanut tartunnan mennä siihen. Voimme yhä puhdistaa haittaohjelmia. Quote:
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Kuten sanoin aiemmin olen päässyt näin pitkälle kanssa R korjaus Windows Valinnat Mutta se doesnt mennä pitemmälle siitä, kun voin valita vaihtoehto juuri saada komentokehotteen ja se pyytää minua anthing noin Admin Passwrod, jälkeen juoksin Fxmbr etc enemmän ongelmia alkoi tapahtuu. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Quote:
Mitä tulee haittaohjelmien I cant rememebr kaikki muistan on, että Adaware havaita se korkean tason uhka, joka avaa portin verkossa. ![]() Joku ystävällisesti auttaa minua chat epätoivoinen, tunne heittää koko tässä järjestelmässä ulos ikkunasta ja ostaa uuden |
|
| |||
| |||
| Edit: Bad info. Pahoillaan. |
|
| |||
| |||
| I cant varaa Geek Squad Onko Tool siellä, että voi Korjaa RAW ajokykyyn ja palauttaa tiedoston rakenne voimalähteestä? Onko kukaan siellä, jotka voivat auttaa 62-vuotias fustrated mies, joka on valmis Exoire hänen tietokoneeseen.? |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Ok proberly ei auta teitä, mutta minulla oli samanlainen ongelma puuttuvat NTLDR, ja LEVY BOOT EPÄONNISTUMISESTA, ja pohjimmiltaan juuri pidetty contiously Uudelleenkäynnistäminen ja mielestäni se toimi tai i viulu kanssa hdd kaapelit, ja virta minun sata 2 hdd osaksi SATA-porttia, se toimi, sitten i muuttunut sen takaisin, sitten evently sai ongelma takaisin uskon ja juuri muuttunut sen sata 2-portti 2 ja se toimi mielestäni pahoillani, jos tämä doesnt auttaa vain antaa sinulle ideoita. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Igive asti olen vain joutuu uudelleen ja asenna Windows, Ive yritti 6 dfifferent Foorumit ja sai ei soutions on minun ongelmani. Seemlike olemassa mitään ohjelmaa olemassa, joka voi auttaa palauttamaan tiedostoja järjestelmän Rasva 12 takaisin NTFS |
|
| |||
| |||
| Quote:
Ei näet tämän linkin? http://clock-cycle.co.uk/ntldr.html Aika paljon samoja neuvoja annetaan kaikille. Riippumatta siitä, mikä virus Ad-Aware poistaa ei ollut tehnyt hyvin tehokkaasti. Ja oli ilkeä pala haittaohjelmia. Oikeasti, olen polkumyynnillä Ad-Aware, kun he menivät vuoden 2007 versio. Minä suosittelen, että kun saat menossa jälleen sivuuttaa Ad-Aware ja mene kanssa: Spybot -- http://filehippo.com/download_spybot_search_destroy/ SUPERAntiSpyware -- http://filehippo.com/download_superantispyware/ AVG Anti-Spyware Free Edition -- http://free.grisoft.com/doc/avg-anti-spyware-free Nämä ovat vapaat ja mielestäni luotettavampia sitten muita vapaa AntiSpyware. |