mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

NTDLR ontbrekende BOOT DISK FAILURE

Reply

Thread Tools
Old 15 november 2007, 17:47
Nieuw Lid Fractie

Default NTDLR ontbrekende BOOT DISK FAILURE

Mijn computer was vertraagd dus ik liep Adawre en pakte 25 hoog risico malware, terwijl het reinigen van het vertelde me dat ik te herstarten om het proces van het verwijderen van de malware. Als ik herstart dit bericht kwam in de DOS-scherm
"NTLDR ontbreekt Druk op een willekeurige toets
dan wanneer ik druk op enter dit 2e bericht kwam
Disk Boot mislukking, invoegen systeemdiskette + Druk op Enter
Wanneer ik in mijn Win XP Pro, en bereikte Terugwinning en geselecteerde optie 1 en vervolgens het scherm alleen maar ging in de DOS-prompt, ik vervolgens getypt "FIXMBR" en in minder dan seconde
hij zei Nieuwe boot sector met succes werd geschreven,
Maar als ik opnieuw opgestart Ik krijg steeds NTDRL ontbreekt op een toets drukt, dan DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK, ging ik terug Iput de XP-cd en ga naar de Recovery sectie gaat het gewoon weer op de C:-prompt, als ik typ Dir, het zegt het volume heeft geen label Serial 000-0000
Directory C: \
Geen Gevonden bestanden gevonden
Als ik probeer om de richt naar C: \ iwindows of een andere directory Ik had het zegt kan het systeem niet de sprecified bestand ot directory opgegeven.
Ik verwijder het station en de verslaafd zij rechtstreeks aan de mothrboard van een andere pc en wanneer die pc opgestart vanaf de oorspronkelijke schijf werd erkend mijn drive als E: \ geklikt zij in bestand Landgoeds hij zei gebruikte ruimte 0 Bytes vrije ruimte 10Mb
Vervolgens heb ik liep een programma genaamd ****** Data Recovery Wizard en zij erkende het station als zoals het was (FAT12), het controleren van de juiste grootte en was in staat om de inhoud van het station en ik was in staat om AOT van gegevens aan de andere pc-C: \ schijf op te slaan.
Maar nog steeds Whe ik mijn schijf terug in mijn eigen PC, maar houdt zij deze NTDRL vermist en toen ik bereiken, wat de invordering van Windows het gewoon gaat terug naar de C:-prompt (zelfs toen ik selct 1.
Ik heb veel inportant's enzo op dit station en zou liever niet formatteren of wissen alles.
Vertel me hoe kan ik Windows om te beginnen met een back-up opnieuw.
Thanks in advance
Old 15 november 2007, 18:35
Moderator Groep

Citaat:
****** Data Recovery Wizard
Wat is de naam?

Wat zijn de namen van wat Adaware gevonden?

Heb je geprobeerd naar een System Restore punt. Ook al is geïnfecteerd naar het. We kunnen nog steeds het reinigen van de malware.

Citaat:
  1. Plaats de Windows XP bootable CD in de computer.
  2. Wanneer u wordt gevraagd te drukken op een toets te starten vanaf de cd, op een toets drukt.
  3. Eenmaal in de Windows XP-setup-menu drukt u op de "R"-toets om Windows te herstellen.
  4. Log in op uw Windows-installatie door op de "1"-toets ingedrukt en druk op ENTER.
  5. U wordt vervolgens gevraagd uw administrator wachtwoord, voer dat wachtwoord.
  6. Kopieer de onderstaande twee bestanden naar de root directory van de primaire harde schijf. In het onderstaande voorbeeld zijn we het kopiëren van deze bestanden vanaf de cd-rom-drive letter "E". Deze brief kan anders zijn op uw computer.

copy e: \ i386 \ ntldr c: \
    copy e: \ i386 \ ntdetect.com c: \
  7. Zodra beide bestanden zijn gekopieerd, verwijdert u de cd van de computer en herstart.

Old 16 november 2007, 00:06
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilfantasy View Post
Wat is de naam?

Heb je geprobeerd naar een System Restore punt. Ook al is geïnfecteerd naar het. We kunnen nog steeds het reinigen van de malware.

Zoals ik eerder gezegd heb ik bereikt dat veel met de R herstellen in Windows Opties
Maar het doesnt ga verder vanaf daar toen ik kies een optie Ik krijg de DOS-prompt en het doet mij vraagt anthing over Admin Passwrod, nadat ik liep Fxmbr etc meer problemen begonnen voorkomen.
Old 16 november 2007, 00:27
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Wat is de naam?

Citaat:
Wat is de naam?

(Easeus Data Recovery Wizard Professional 4.0.1.) (Zijn vrij nieuw op de markt kwam recntly) ITIS de beste en snelste, Ik heb geprobeerd mijn bestanden en manyother en geen CUD me helpen, zelfs niet Norton Utilities Disk Doctor.

Wat de malware I cant rememebr alles wat ik herinner is dat Adaware detecteren als een bedreiging die op hoog niveau opent haven naar het net.

SOMEONE PLEASE HELP ME IM Desperate, gevoel Gooi dit hele systeem uit het raam en koop nieuwe
Old 16 november 2007, 14:25
Moderator Groep

Edit: Bad info.

Sorry.

Old 16 november 2007, 15:18
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Edit: Bad info.

Sorry.
I cant veroorloven de Geek Squad

Is er een tool die er kunnen Fix RAW-station en het herstel van het bestand structuur van een station?

Is er iemand daar buiten die u kan helpen Een 62-jarige fustrated man, die bereid is om Exoire met zijn pc.?
Old 16 november 2007, 16:40
Moderator Groep

http://clock-cycle.co.uk/ntldr.html

Old 16 november 2007, 17:18
Lid Fractie

Ok proberly zal niet helpen met je, maar ik had een soortgelijk probleem met de ontbrekende NTLDR en DISK BOOT FAILURE, en eigenlijk i just gehouden contiously herstart en ik denk dat het werkte of ik viool met de hdd kabels, en schakelde mijn sata 2 hdd in een SATA-poort, het werkte, dan veranderde ik het terug, dan evently heb het probleem terug denk ik en net veranderd naar sata 2-poort 2 en het werkte denk ik, sorry als dit doesnt helpen alleen geef je ideeën.
Old 16 november 2007, 20:28
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kadejd View Post
Ok proberly zal niet helpen met je, maar ik had een soortgelijk probleem met de ontbrekende NTLDR en DISK BOOT FAILURE, en eigenlijk i just gehouden contiously herstart en ik denk dat het werkte of ik viool met de hdd kabels, en schakelde mijn sata 2 hdd in een SATA-poort, het werkte, dan veranderde ik het terug, dan evently heb het probleem terug denk ik en net veranderd naar sata 2-poort 2 en het werkte denk ik, sorry als dit doesnt helpen alleen geef je ideeën.
Thanks 4 geprobeerd, maar ik heb al thatabout 4 keer meer dan
Igive up Ik ben gewoon om te formatteren en Windows opnieuw installeren, Ive probeerde 6 dfifferent forums en kreeg geen soutions op mijn probleem.
Seemlike er geen programma daar die kunnen bijdragen tot het herstel van uw bestanden systeem van FAT 12 naar NTFS
Old 16 november 2007, 20:38
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alantrini View Post
Thanks 4 geprobeerd, maar ik heb al thatabout 4 keer meer dan
Igive up Ik ben gewoon om te formatteren en Windows opnieuw installeren, Ive probeerde 6 dfifferent forums en kreeg geen soutions op mijn probleem.
Seemlike er geen programma daar die kunnen bijdragen tot het herstel van uw bestanden systeem van FAT 12 naar NTFS
Ja ik heb de meeste van uw berichten aan de andere fora (ik surf veel zekerheid forums)

Heb je deze link? http://clock-cycle.co.uk/ntldr.html

Vrijwel dezelfde set advies wordt gegeven door iedereen. Ongeacht het virus van Ad-Aware verwijderd gebeurde niet erg efficiënt. En was een nare stukje malware.

Eerlijk, ik gedumpt Ad-Aware als ze ging naar de 2007 versie.
Ik zal aanbevelen dat als je weer te negeren Ad-Aware en ga met:
Spybot -- http://filehippo.com/download_spybot_search_destroy/
SUPERAntiSpyware -- http://filehippo.com/download_superantispyware/
AVG Anti-Spyware Free Edition -- http://free.grisoft.com/doc/avg-anti-spyware-free

Deze zijn gratis en in mijn ogen betrouwbaarder dan alle andere gratis antispyware.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Unmountable Boot Volume, geen harde schijf gevonden, Ik heb Windows hersteldiskette ve0804 Drives & Removable Media 6 14 mei 2009 14:42
Disk Boot Failure, Invoegen systeemdiskette en druk op Enter joebeaven Drives & Removable Media 10 18 mrt 2009 17:39
Dual Boot XP Nu Wont Boot NTLDR ontbreekt trayde Windows besturingssystemen 4 18 mrt 2009 07:07
Eerste XP installeren; Disk Boot Failure. SATA HDD mosseye Windows besturingssystemen 3 21e sep 2007 04:59
Boot probleem met mogelijke hardwarestoring theoyah Algemeen Hardware Chat 2 10 aug 2007 10:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.