mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

NTDLR mangler oppstartsdiskett FEIL

Reply

Thread Tools
Old 15nde Nov 2007, 17:47
New Member Group

Default NTDLR mangler oppstartsdiskett FEIL

Min datamaskin var sakker så jeg kjørte Adawre og plukket opp 25 høy risiko Malware, mens rengjøring det det fortalte jeg må starte på nytt for å fullføre prosessen med å fjerne malware. Når jeg omstartet denne meldingen kom opp i DOS-skjermen
"NTLDR mangler, trykker på en tast
så når jeg trykker Enter dette 2dre meldingen kom opp
Disk Boot svikt, setter System disk + Trykk Enter
Da jeg satt i min Win XP Pro, og nådde gjenopprettingskonsollen og selcted alternativ 1 og deretter skjermen bare gikk inn i DOS-ledeteksten, jeg da skrevet "FIXMBR" og i mindre enn andre
Det sa New oppstartssektoren ble skrevet,
Men når jeg omstartet Jeg får stadig NTDRL mangler Trykk en tast, og deretter DISK BOOT FEIL, setter SYSTEM DISK, jeg gikk Iput tilbake XP CD og det går til gjenopprettingskonsollen delen det bare går tilbake på C: ledeteksten, når jeg skriver DIR, står det at volumet har ingen etikett Serial 000-0000
Katalog for C: \
Ingen filer funnet
Når jeg prøver å endre dir til C: \ iwindows eller annen katalog jeg fikk den sier at systemet kan ikke sprecified fil ot katalogen spesifisert.
Jeg så fjerne stasjonen og kobles direkte til mothrboard på en annen PC, og når PC oppstart fra sin opprinnelige stasjonen det anerkjente min stasjonen som E: \ klikket det i Fil Propertys det sa Brukt plass 0 byte ledig plass 10MB
Jeg så kjørte et program kalt ****** Data Recovery Wizard og det anerkjente stasjonen som som nevnt var det (FAT12), er det merket av riktig størrelse og var i stand til å vise innholdet på stasjonen og jeg var i stand til å overføre aot av data til andre PC-C: \-stasjonen for å lagre.
Men fortsatt whe Jeg satte mine kjører tilbake til min egen PC, det holder å gi at NTDRL mangler og når jeg kommer så langt som Windows Recovery det bare går tilbake til C: ledeteksten (selv når jeg selct 1.
Jeg har masse inportant programmer og sånt på denne stasjonen, og ikke ønsker å formatere den eller slette alt.
Fortell meg hvordan jeg kan få Windows til å starte tilbake opp igjen.
Takk på forhånd
Old 15nde Nov 2007, 18:35
Moderator Group

Sitat:
****** Data Recovery Wizard
Hva er navnet?

Hva er navnene på hva Adaware funnet?

Har du prøvd å gå til et systemgjenopprettingspunkt. Selv om det er infisert gå til det. Vi kan fortsatt rense malware.

Sitat:
  1. Sett inn Windows XP oppstartbar CD i datamaskinen.
  2. Når du blir bedt om å trykke en tast for å starte opp fra CD, trykker en tast.
  3. Én gang i Windows XP setup menyen trykker du på "R" tasten for å reparere Windows.
  4. Logg deg på Windows-installasjonen ved å trykke på "1" tasten og trykke enter.
  5. Du vil så bli bedt om å angi passordet, angir du dette passordet.
  6. Kopier under to filer til rotkatalogen på den primære harddisken. I nedenstående eksempel vi kopiere disse filene fra CD-ROM-stasjonsbokstav "E". Dette brevet kan være annerledes på din datamaskin.

Kopier e: \ i386 \ ntldr c: \
    Kopier e: \ i386 \ ntdetect.com c: \
  7. Når begge av disse filene har blitt kopiert, fjerne CD fra datamaskinen og gjenstarte.

Old 16nde Nov 2007, 00:06
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Hva er navnet?

Har du prøvd å gå til et systemgjenopprettingspunkt. Selv om det er infisert gå til det. Vi kan fortsatt rense malware.

Som jeg sa tidligere har jeg kommet så langt med R reparasjon i Windows Valg
Men det ikke går videre fra det når jeg velger et alternativ jeg bare få DOS-ledeteksten, og det gjør spør meg anthing om Admin Passwrod, når jeg kjørte Fxmbr osv. mer problemer startet oppstår.
Old 16nde Nov 2007, 00:27
New Member Group

Sitat:
Hva er navnet?

Sitat:
Hva er navnet?

(Easeus Data Recovery Wizard Professional 4.0.1.) (Det relativt nye på markedet bare kom ut recntly) itis beste og raskeste jeg prøvde Recover mine filer og manyother og ingen cud hjelpe meg, ikke engang Norton Utilities Disk doktor.

Som for malware jeg skrånende rememebr alt jeg husker er at Adaware gjenkjenne den som en highlevel trusselen som åpner porten til nettet.

NOEN behage hjelpe meg IM desperat, følelse å kaste DENNE hele systemet ut av vinduet og kjøpe ny
Old 16nde Nov 2007, 14:25
Moderator Group

Edit: Dårlig info.

Beklager.

Old 16nde Nov 2007, 15:18
New Member Group

Sitat:
Edit: Dårlig info.

Beklager.
I cant råd til Geek Squad

Er det noen Tool der ute som kan Fix RAW-stasjonen og gjenopprette filstrukturen på en stasjon?

Er det noen der ute som kan hjelpe en 62 år gammel fustrated mann, som er klar til å Exoire med sin PC.?
Old 16nde Nov 2007, 16:40
Moderator Group

http://clock-cycle.co.uk/ntldr.html

Old 16nde Nov 2007, 17:18
Medlem Group

Ok proberly vil ikke hjelpe deg, men jeg hadde et lignende problem med manglende NTLDR og DISK BOOT FEIL, og utgangspunktet Jeg holdt contiously starte og jeg tror det virket eller i fele med HDD-kabler, og slått meg SATA 2 HDD i en SATA port, det virket, så jeg endret det tilbake, så evently kom problemet tilbake tror jeg, og har nettopp endret den til SATA 2-port 2, og det fungerte tror jeg beklager hvis dette ikke hjelper bare gi deg ideer.
Old 16nde Nov 2007, 20:28
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by Kadejd View Post
Ok proberly vil ikke hjelpe deg, men jeg hadde et lignende problem med manglende NTLDR og DISK BOOT FEIL, og utgangspunktet Jeg holdt contiously starte og jeg tror det virket eller i fele med HDD-kabler, og slått meg SATA 2 HDD i en SATA port, det virket, så jeg endret det tilbake, så evently kom problemet tilbake tror jeg, og har nettopp endret den til SATA 2-port 2, og det fungerte tror jeg beklager hvis dette ikke hjelper bare gi deg ideer.
Takket 4 prøver, men jeg allerede gjorde thatabout 4 ganger over
Igive opp Jeg er bare nødt til å formatere og installere windows, Ive forsøkt 6 dfifferent Forums og fikk ingen soutions mitt problem.
Seemlike det ingen program der ute som kan hjelpe gjenopprette filene fra Fat 12 tilbake til NTFS
Old 16nde Nov 2007, 20:38
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by Alantrini View Post
Takket 4 prøver, men jeg allerede gjorde thatabout 4 ganger over
Igive opp Jeg er bare nødt til å formatere og installere windows, Ive forsøkt 6 dfifferent Forums og fikk ingen soutions mitt problem.
Seemlike det ingen program der ute som kan hjelpe gjenopprette filene fra Fat 12 tilbake til NTFS
Det stemmer Jeg har sett de fleste av innleggene på andre fora (jeg surfe mye sikkerhet fora)

Visste du ser denne koblingen? http://clock-cycle.co.uk/ntldr.html

Ganske mye det samme settet med råd gis av alle. Uansett virus Ad-Aware fjernes ikke var gjort svært effektivt. Og var en stygg stykke malware.

Ærlig, jeg dumpet Ad-Aware når de gikk til 2007-versjonen.
Jeg vil anbefale at når du kommer i gang igjen for å ignorere Ad-Aware og gå med:
Spybot -- http://filehippo.com/download_spybot_search_destroy/
SUPERAntiSpyware -- http://filehippo.com/download_superantispyware/
AVG Anti-Spyware Free Edition -- http://free.grisoft.com/doc/avg-anti-spyware-free

Disse er gratis og etter min mening mer pålitelig og andre gratis antispionprogrammer.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.