mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

NTLDR er komprimeret. Kan ikke fastsætte.

Reply

Thread Tools
Old 8 juli 2008, 10:21
Ny Medlem Gruppen

Default NTLDR er komprimeret. Kan ikke fastsætte.

EMachine E4086 - Jeg havde behov for at bruge systemet opsving diskette dag på grund af nogle ansøgning fejl. Jeg gjorde ikke brug af den destruktive indstilling.
Når det havde afsluttet og genstartet det første giver en mulighed for F11 eller efter et par sekunder hedder NTLDR er komprimeret. Søger gennem google, dem, der har haft samme problem, er at vide, når Velkommen til installationsprogrammet vises at trykke på R for at tage dig til Genoprettelseskonsol og derefter klikke på 1 hjælp af den medfølgende disk. Men det betyder ikke give mig denne mulighed, ligegyldigt hvad jeg gør. Alt det gør det for at tage mig til en skærm for at give mulighed for enten at gøre en til hel eller delvis tilbagebetaling. Jeg kan ikke blive til skærmbilledet Velkommen til installationsprogrammet. Ligegyldig hvad jeg gør, det gør den samme cirkel. Hvad jeg kan finde på internettet foreslår følgende, men denne maskine bare plejer at gøre det.

Hjælp ville være værdsat.

På forhånd tak. Tony

Prøv dette:
Indsæt Windows-cd'en (den oryginal en) i CDRom drevet, og genstart tyour pc. Når sammentrængt bootsagain vælge en indstilling, der er nødvendige for at starte computeren fra cd, hvis du bliver bedt om at gøre det. Når "Velkommen til installationsprogrammet" vises, skal du trykke på R for at starte genoprettelseskonsollen. Når du bliver bedt type "1", eller hvis du har en multiple boot, skal du vælge den installation, skal du adgang til fra Genoprettelseskonsol. Når du bliver spurgt, skal du skrive administratorens adgangskode. Hvis administratorens adgangskode ikke findes, skal du blot trykke på ENTER. Nu skulle du være på comman hurtig og klar til at reparere den NTLDR-filen. Nu er alt du behøver er at indtaste følgende kommandoer (i rækkefølge), og hver kommando på en ny linje, ligesom du kan se dem her:
cd \
attrib-c ntldr
exit
Pc'en skal genstarte nu og alt skulle fungere fint.

Old 8 juli 2008, 15:47
Rik
Bandlyst Gruppen

Har du forsøgt at starte op i fejlsikret tilstand ved at trykke på F8 lige før Windows begynder at indlæse og vælge fejlsikret tilstand i menuen?
Du skal derefter være i stand til at gå ind i kommandoprompt ved at skrive cmd i boksen Kør derefter skrive "attrib-c ntldr" der.

Som måske eller måske ikke arbejde, så lad mig det vide og jeg vil se om jeg kan hjælpe yderligere. :)

Mit system: Glowbox

Processor (s):
AMD Athlon 64bit 3000 + Newcastle S754
Bundkort:
Asus K8V-X
RAM Hukommelse:
512meg Infineon pc3200
Grafikkort (r):
Sapphire Radeom 9600 Pro Atlantis 128MB
Lydkort:
AC97
Harddisk (e):
40gig, 80gig, og 200gig
Optisk drev (r):
1 * CD-brænder, 1 * DVD-ROM
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Nu internet
Monitor (s):
Dell 19 "
Operating System (s):
XP Pro
Old 8 juli 2008, 15:58
Ny Medlem Gruppen

Tak for den hjælp, Rik. Det plejer at gå til fejlsikret tilstand. Den eneste taster arbejdstid er F, F2 og F11, som sender mig rundt i samme cirkel.
Old 8 juli 2008, 16:02
Rik
Bandlyst Gruppen

Hvilke muligheder har du helt præcist?
Old 8 juli 2008, 16:23
Ny Medlem Gruppen

Tak igen Rik. På boot oppe den sorte skærm giver mig Tryk F11 ellers "NTLDR er komprimeret Tryk på Ctrl, Alt og slette at genstarte 'besked kommer op. F11 bare tager mig til inddrivelse mulighed for fuldstændig eller delvis tilbagebetaling, som jeg har prøvet. Den eneste anden mulighed er R og gør det samme. F2 bios og F10 er de eneste andre, der arbejder. F10 igen bare sender mig rundt i samme cirkel. Ingen andre taster funktion.

Meget værdsat.

Tony
Old 9 juli 2008, 04:07
Rik
Bandlyst Gruppen

Ok, ser ud som du vil få brug for en boot-disk af en slags rede det ud. Tag et kig her -- http://www.bootdisk.com/. Du er nødt til at sikre, at du får en, der hedder, at den understøtter NTFS. Jeg foreslår, at du prøver den anden ned.
Old 9 juli 2008, 06:43
Ny Medlem Gruppen

Hej Nik.

Jeg har købt denne:
http://www.user-guides.co.uk/asp/pro...rchFor=&PT_ID =

I håber, at dette gør det trick. Men jeg har forsøgt at bruge det på PC, men det plejer at køre softwaren, så venter på rådgivning fra dem, jeg købte jeg fra. I modsat fald, at jeg vil hente dit forslag.

Tak igen.
Old 9 juli 2008, 12:43
Rik
Bandlyst Gruppen

Lad mig vide, hvordan du får den. :)
Old 16 juli 2008, 06:34
Ny Medlem Gruppen

Hej. Den software fungerede OK, og den starter op, men det ser ud til at ligne en frisk kopi af Windows XP. Jeg dog gik til C-drevet og klikkede ud for pilen, der sagde 'compress disken for at spare plads' og omkring 4 timer senere drevet ikke længere er komprimeret. Men det samme problem eksisterer, uden at den boot disk det stadig hedder "NTLDR er komprimeret", så det eneste positive er, at jeg kan få det opstartet oppe, men løber panden mod en mur efter.

Den insturctions afgivet på software siges at kopiere hele indholdet i sin NTLDR mappe til at udskifte vinduer og fix. Gjorde det, men gjorde ikke arbejde.

Jeg kiggede på en Microsoft-notat, som sagde:
RESOLUTION

Du kan løse dette problem, dekomprimere Bootstat.dat filen i Windows-mappen. Sådan gør du: 1.Right-klik på Bootstat.dat filen, og klik derefter på Egenskaber. 2.Klik at rydde Komprimer indhold for at spare diskplads afkrydsningsfeltet, og klik derefter på OK. Når du har pakket Bootstat.dat fil, Automatisk gendannelse virker, selvom NTFS-partition er stadig komprimeret.

Jeg fandt den fil, men den kasse, som sagde 'compress' var unclicked alligevel.

På den boot opsving diskette jeg har købt, har den en funktion til at gendanne filer og data, og de ting jeg har brug for, er der stadig. Jeg har ikke gjort noget med, at data, bare brug for at vide det var der.

Jeg har været i kontakt med eMachine der sender mig omkring veje fra USA tilbage til Storbritannien, og i morges havde jeg en email sige, at det var Gateway, der støtter det produkt, men har været i kontakt, og de siger det ikke er et børsnoteret produkt med dem! Så ligner det ned til mig for at sortere det.

Er det tid til at tage det til en Tech til at sortere?

Mange tak på forhånd.
Old August 17, 2008, 05:26
Ny Medlem Gruppen

Dont know if u stadig har dette problem, men min søn for nylig havde samme på hans gateway laptop. Selv efter at gøre en helt ny installation fra gateway disk det ville bare sige NTLDR er komprimeret trykke Ctrl Alt Delete for at genstarte. Jeg havde prøvet alle de løsninger på forskellige steder ingen af dem var vellykket. I slutningen jeg troede, jeg ville prøve at bruge en kopi af linux (OpenSuse10) Jeg var nødt til at se, om det vil installere og gætte, hvad det gjorde! Om installation af Linux jeg fortalte det til at fjerne vinduer og lave en fuldt format på harddisken. Efter Linux blev installeret jeg derefter geninstalleret XP (Som min søn ville dette igen) fra oprindelige gateway disk uden problemer (bortset fra at skulle downloade alle chauffører fra gateway site og geninstallere). Jeg kender sin lange vej rundt, men det rettet problemet.

Hope this helps

Rynker
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvor hen til Lave "NTLDR er komprimeret" Fejl ved opstart USB-harddisk i XP PeterPan Windows-operativsystemer 1 September 7, 2009 17:25
Hvor kan man købe Trykluft på dåse Hybr! D General Hardware Chat 8 20 februar 2009 16:18
Ntldr Komprimeret. geistz95 Windows-operativsystemer 4 2 januar 2009 17:20
NTLDR komprimeret pls hjælp antbann Windows-operativsystemer 1 13th Dec 2008 00:01
Ntldr Aultma Windows-operativsystemer 14 7 juli 2007 08:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.