![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Emachine E4086 - Minulla oli tarve käyttää järjestelmien hyödyntämistä levy tänään vuoksi joitakin soveltamisesta virhe. En käytä tuhoisa vaihtoehto.
Kun se oli valmis ja uudelleen se ensinnäkin antaa mahdollisuus F11 tai muutaman sekunnin kuluttua todetaan NTLDR on pakattu. HAKU Googlen kautta, jotka on ollut sama ongelma on kerrottu, kun asennuksen tervetulonäyttö näyttää painamalla R olet palautuskonsoli ja sitten 1 käyttäen mukana levyllä. Mutta se ei anna minulle, että vaihtoehto ei ole kysymys siitä, mitä teen. Kaikki se ei sitä viedä minut kuvaruudun antaa mahdollisuus joko tehdä täyden tai osittaisen takaisinsaannin. En voi päästä Tervetuloa asennuskuvaruudun. Ei väliä mitä teen, se tekee saman ympyrän. Mitä voin löytää Internetin ehdottaa seuraavia, mutta tämä kone vain tapana tehdä niin. Ohje olisi arvostettu. Thanks in advance. Tony Kokeile tätä: Aseta Windowsin CD (jäljempänä oryginal yksi) osaksi CDRom-asemaan ja käynnistä tyour tietokoneeseen. Kun compter bootsagain valitse vaihtoehto, jotka ovat tarpeen käynnistää tietokoneen CD jos sinua pyydetään tekemään niin. Kun "Tervetuloa-asennus"-näyttö tulee näkyviin, paina R Käynnistä palautuskonsoli. Kun kehote tyyppi "1" tai jos sinulla on useita käynnistää tietokoneen, valitse asennuksen, että sinun on pääsy palautuskonsolin. Kun kehote, kirjoita järjestelmänvalvojan salasana. Jos järjestelmänvalvojan salasana on tyhjä, paina ENTER. Nyt pitäisi olla keskeisellä comman nopea ja valmis korjaamaan ntldr tiedoston. Nyt sinun tarvitsee vain syöttää seuraavat komennot (jotta) ja kunkin komennon on uusi rivi aivan kuten sinä näet ne tässä: cd \ attrib-c ntldr exit PC olisi uudelleenkäynnistä nyt ja kaiken pitäisi toimia hyvin. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Oletko yrittänyt käynnistää vikasietotilassa painamalla F8 juuri ennen windows alkaa lataamaan ja valitsemalla vikasietotilassa valikosta?
Sinun pitäisi sitten pystyä mennä komentokehote kirjoittamalla cmd ja suorittaa laatikkoon kirjoita sitten "attrib-c ntldr" siellä. Tämä voi tai eivät toimi, minulle, ja minä näen, jos voin auttaa edelleen. :) My System: Glowbox
|
|
|
|||
|
|||
|
Kiitos auttaa Rik. Se tapana mennä vikasietotilassa. Ainoa avaimet työolosuhteet ovat R, F2 ja F11 joka lähettää minulle kierroksella sama ympyrä.
|
|
|
|||
|
|||
|
Mitä vaihtoehtoja tehdä sinulle tarkalleen?
|
|
|
|||
|
|||
|
Kiitos jälleen Rik. Käytössä käynnistyä musta näyttö antaa minulle Press F11 muuten "NTLDR on pakattu paina crtl, alt ja poistaa uudelleen" viesti tulee käyttöön. F11 vain vie minut perintää mahdollisuus joko osittainen tai täydellinen toipuminen jota olen yrittänyt. Ainoa vaihtoehto on R ja tekee saman. F2 bios ja F10 ovat vain toisten työtä. F10 uudelleen vain lähettää minulle kierroksella sama ympyrä. Mikään muu avaimet toiminto.
Suuressa arvossa. Tony |
|
|
|||
|
|||
|
Ok, näyttää aiot tarvitsemme käynnistyslevyä jonkinlaista lajitellaksesi tätä. Tutustu tästä -- http://www.bootdisk.com/. Sinun täytyy varmistaa, että saat joka toteaa, että se tukee NTFS. Ehdotan, että yrität toinen alas.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hi Nik.
Olen ostanut tämän: http://www.user-guides.co.uk/asp/pro...rchFor=&PT_ID = Siinä toivossa, että kyse ei Temppu. Olen kuitenkin yrittänyt käyttää sitä PC mutta tapana käyttää ohjelmistoa niin odottavat neuvoja kuin ostin I alkaen. Muussa että aion ladata ehdotuksen. Kiitos jälleen. |
|
|
|||
|
|||
|
Haluan tietää, miten saat. :)
|
|
|
|||
|
|||
|
Hei. Ohjelmisto toiminut OK ja se käynnistyy, mutta näyttää siltä näyttää uuden version XP. Olen kuitenkin meni C-asemaan ja napsautetaan pois nuoli, jossa sanottiin "compress levyn tilan säästämiseksi" ja noin 4 tuntia myöhemmin ajaa enää pakattu. Mutta sama ongelma on olemassa, ilman boot levy on vielä todetaan, että "NTLDR on pakattu", joten ainoa myönteinen asia on, että voin saada sen käynnistynyt, mutta suorittaa osaksi tiiliseinää jälkeen.
The insturctions Annettu ohjelmiston sanoi kopioida kaikki sisällön sen NTLDR kansio ikkunat korvata ja korjata. Tein sen, mutta se ei toimi. Katsoin Microsoft huomata, joka sanoi: PÄÄTÖSLAUSELMAESITYS Voit ratkaista tämän ongelman, pakkauksen purkamiseen Bootstat.dat tiedosto Windows-kansiosta. Voit tehdä tämän seuraavasti: 1.Right-osoita Bootstat.dat tiedoston, ja valitse sitten Ominaisuudet. 2.Click Tyhjennä Pakkaa sisällön säästää levytilaa valintaruutu ja valitse sitten OK. Kun pakkauksen purkamiseen Bootstat.dat tiedosto, automaattinen hyödyntämistä ominaisuus toimii, vaikka NTFS-osio on vielä pakattu. Olen löytänyt tiedoston mutta laatikko, jossa sanottiin "pakata" oli unclicked anyway. Käytössä käynnistyksen hyödyntämistä levyn ostin, se on tehtävä palauttaa tiedostoja ja tietoja ja tavaraa Tarvitsen on yhä olemassa. En tehnyt mitään, että tiedot, aivan tarvitaan Tiedän, että se oli siellä. Olen ollut yhteydessä emachine, jotka lähettävät minulle ympäri keinoja USA: sta takaisin Yhdistyneen kuningaskunnan ja tänä aamuna sain sähköpostia sanomalla se oli Gateway jotka tukevat tuote, mutta on yhteyttä ja he sanovat sen ole lueteltu tuote heitä! Joten näyttää sen alas minusta lajitella sen. Eikö olisi aika tehdä se, joka Tech lajitella? Monet kiitokset etukäteen. |
|
|
|||
|
|||
|
Dont osata jos u on edelleen ongelma, mutta poikani oli hiljattain samalla hänen gateway laptop. Vaikka teemme kokonaan uutta asennuksen yhdyskäytävä levyllä se vain sanoa NTLDR on pakattu paina ctrl alt del uudelleen. Minulla oli kokeillut kaikkia ratkaisuja eri sivustoja joista yksikään ei ollut onnistunut. Loppujen lopuksi ajattelin kokeilla jäljennös linux (OpenSuse10) minulla oli nähdä, jos se asentaa ja arvaa mitä se teki! Asennuksesta Linux Sanoin sen poistaa ikkunat ja tehdään täysi muodossa kiintolevylle. Kun Linux on asennettu sitten asentanut XP (Kuten poikani halusi tätä takaisin) alk. alkuperäinen yhdyskäytävä levylle ilman mitään ongelmia (muuta kuin ottaa ladata kaikki kuljettajat gateway-sivustossa ja asenna). Tiedän sen pitkän päin mutta korjannut ongelman.
Hope this helps Puckers |