mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

NTLDR wordt gecomprimeerd. Niet kunnen vaststellen.

Reply

Thread Tools
Old 8 juli 2008, 10:21
Nieuw Lid Fractie

Default NTLDR wordt gecomprimeerd. Niet kunnen vaststellen.

Emachine E4086 - Ik had de behoefte om de systemen herstelschijf vandaag de dag gebruikt vanwege enkele applicatie fout. Ik heb geen gebruik maken van de destructieve optie.
Nadat zij had afgesloten en opnieuw gestart is in de eerste plaats geeft een optie van F11 of na een paar seconden staten NTLDR wordt gecomprimeerd. Op zoek via Google, die hebben het zelfde probleem wordt verteld wanneer de Welkom bij Setup verschijnt op R drukt u op te nemen om het herstel console en klik vervolgens op 1 met de bijgeleverde disc. Maar het geeft niet ik die optie niet uit wat ik doe. Alle zij dit doet om mij naar een scherm om de optie om ofwel doen om een volledige of gedeeltelijke herstel. I cant get aan het scherm Welkom bij Setup. Maakt niet uit wat ik doe, is het dezelfde cirkel. Wat ik kan vinden op het internet is suggereert de volgende, maar deze machine gewoon gewoon doen.

Hulp zou worden gewaardeerd.

Thanks in advance. Tony

Probeer dit:
Plaats de Windows-cd (de oryginal een) in de cdrom drive, en start tyour PC. Wanneer de compter bootsagain een optie te selecteren die nodig zijn om de computer op te starten vanaf de cd als u wordt gevraagd dit te doen. Wanneer de 'Welkom bij Setup "-scherm verschijnt, drukt u op R om de herstelconsole te starten. Wanneer u wordt gevraagd het type "1" of als u een multiple-boot-computer hebt, selecteert u de installatie die u moet toegang van de herstelconsole. Wanneer u wordt gevraagd, typt u het Administrator-wachtwoord. Als het Administrator-wachtwoord leeg is, drukt u op ENTER. Nu moet u bij de comman prompt en klaar om de NTLDR bestand te repareren. Nu alles wat je moet doen, is voer de volgende commando's (in volgorde) en elke opdracht op een nieuwe regel net zoals je ziet ze hier:
cd \
attrib-c ntldr
afrit
De pc moet nu en alles zou moeten werken prima herstart.

Old 8 juli 2008, 15:47
Rik
Banned Groep

Heb je geprobeerd om op te starten in veilige modus door op F8 te drukken net voordat Windows begint te laden en de veilige modus te selecteren uit het menu?
U moet dan in staat zijn in te gaan opdrachtprompt door te typen cmd in het vak Uitvoeren en typ de "attrib-c ntldr" daar.

Dat kan wel of niet werken, laat het me weten en ik zal zien of ik verder kan helpen. :)

Mijn Systeem: Glowbox

Processor (s):
AMD Athlon 64bit 3000 + Newcastle S754
Moederbord:
Asus K8V-X
RAM Geheugen:
512meg Infineon PC3200
Graphics Card (s):
Sapphire Atlantis Radeom 9600 Pro 128mb
Sound Card:
AC97
Hard Drive (s):
40gig, 80gig en 200gig
Optische Drive (s):
1 * cd-brander, 1 * DVD-ROM
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Nu op internet
Monitor (s):
Dell 19 "
Operating System (s):
XP Pro
Old 8 juli 2008, 15:58
Nieuw Lid Fractie

Bedankt voor de hulp Rik. Het gewoon naar veilige modus. De enige toetsen werken zijn R, F2 en F11 die stuurt mij rond dezelfde cirkel.
Old 8 juli 2008, 16:02
Rik
Banned Groep

Welke mogelijkheden krijg je precies?
Old 8 juli 2008, 16:23
Nieuw Lid Fractie

Thanks again Rik. Op opstarten het zwarte scherm geeft mij Druk op F11 anders de 'NTLDR wordt gecomprimeerd druk crtl, alt en verwijderen opnieuw op te starten' boodschap komt. F11 neemt alleen mij aan het herstel optie van een gedeeltelijke of volledige herstel die ik heb geprobeerd. De enige andere optie is R en doet hetzelfde. F2 bios en F10 zijn de enige anderen die werken. F10 weer gewoon stuurt mij rond dezelfde cirkel. Geen enkele andere toetsen werken.

Much appreciated.

Tony
Old 9 juli 2008, 04:07
Rik
Banned Groep

Ok, ziet eruit als je gaat een opstartdiskette van een soort noodzaak om dit soort uit. Kijk hier -- http://www.bootdisk.com/. Je moet ervoor zorgen dat u een die stelt dat het ondersteunt NTFS. Ik stel voor dat u de tweede naar beneden.
Old 9 juli 2008, 06:43
Nieuw Lid Fractie

Hi Nik.

Ik heb dit gekocht:
http://www.user-guides.co.uk/asp/pro...rchFor=&PT_ID =

In de hoop dit is de truc. Ik heb echter geprobeerd om het te gebruiken op de PC, maar het gewoon de software zo te wachten op advies van degenen die ik kocht ik uit te voeren. Als dat niet lukt zal ik uw suggestie downloaden.

Nogmaals bedankt.
Old 9 juli 2008, 12:43
Rik
Banned Groep

Laat me weten hoe je op. :)
Old 16 juli 2008, 06:34
Nieuw Lid Fractie

Hoi. De software werkte OK en het opstart, maar het lijkt op een nieuwe kopie van XP. Maar ik ging naar C-schijf en klikt op de pijl af die zei: 'schijf comprimeren om schijfruimte te besparen "en ongeveer 4 uur later de drive niet meer gecomprimeerd. Maar hetzelfde probleem bestaat, zonder dat de boot schijf het nog steeds staten "NTLDR wordt gecomprimeerd", dus het enige positieve is dat ik kan krijgen is opgestart, maar stuiten op een muur na.

De insturctions gegeven op de software gezegd dat alle van de inhoud in haar NTLDR map kopiëren naar ramen te vervangen en repareren. Heeft het maar niet werken.

Ik keek naar een Microsoft nota die zei:
RESOLUTIE

U lost dit probleem, decomprimeren de Bootstat.dat bestand in de map Windows. Om dit te doen: 1.Right op het Bootstat.dat bestand en klik op Eigenschappen. 2.Klik te wissen Inhoud comprimeren om schijfruimte te besparen selectievakje en klik op OK. Nadat u het Bootstat.dat bestand decomprimeren, het automatische herstel functie werkt zelfs als de NTFS-partitie nog steeds gecomprimeerd.

Ik vond dat het bestand, maar het vak, die zei: 'comprimeren' was toch unclicked.

Op de boot herstelschijf ik kocht, heeft het een functie om bestanden en gegevens en de dingen die ik moet herstellen is er nog steeds. Ik heb niets gedaan met die gegevens, alleen nodig om te weten dat er was.

Ik heb contact gehad met emachine die sturen mij rond de lanen uit de VS terug naar het Verenigd Koninkrijk en vanochtend had ik een e-mail zegt dat het was Gateway die achter het product, maar contact gehad en ze zeggen zijn geen beursgenoteerde product met hen! Dus lijkt haar naar mij te sorteren het.

Is het tijd om het naar een Tech te sorteren?

Hartelijk dank op voorhand.
Old 17 augustus 2008, 05:26
Nieuw Lid Fractie

Dont know if u nog steeds dit probleem, maar mijn zoon had onlangs dezelfde gateway op zijn laptop hebben. Zelfs na het doen van een compleet nieuwe installatie van Gateway schijf het zou alleen maar zeggen NTLDR wordt gecomprimeerd druk op ctrl alt del om opnieuw op te starten. Ik had alle oplossingen op diverse locaties waarbij geen van geprobeerd waren succesvol. Op het einde Ik dacht dat ik zou proberen met behulp van een kopie van Linux (OpenSuse10) moest ik om te zien of dat zou installeren en te raden wat het deed! Op de installatie van Linux Ik vertelde het aan vensters te wissen en een volledig formaat van de harde schijf te doen. Na Linux was geïnstalleerd toen ik XP opnieuw geïnstalleerd (Zoals mijn zoon wilde deze weer op) van de oorspronkelijke toegangspoort schijf zonder problemen (andere dan die op alle bestuurders van de gateway zelf en opnieuw downloaden). Ik ken haar een lange omweg, maar het vast het probleem.

Hope this helps

Puckers
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.