mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

NTLDR mangler!

Reply

Thread Tools
Old 26. sep 2007, 06:41
Ny Medlem Gruppen

Default NTLDR mangler!

Jeg har forsøgt at geninstallere Windows XP Home bruger rådgivning fra diverse internet-fora, men nu når jeg genstarter jeg får beskeden NTLDR mangler tryk Ctrl, Alt og del for at genstarte. kan enhver, behage hjælp mig jeg har den installationsdisken jeg kun har brug for en trinvis vejledning til at løse dette problem.my pc var fint indtil for nylig, da jeg forsøgte at passe nogle nye ram og det begyndte at bippe højt og lige siden nægter at komme videre! ! thanks in advance.
Old 26. sep 2007, 08:20
Donor-Gruppen

Default NTLDR mangler!

Du bedes holde sig til en tråd!
Jeg har besvaret et af dine søgninger i en anden tråd allerede.
Citat:
men nu når jeg genstarter Jeg får beskeden NTLDR mangler
Citat:
min pc var fint indtil for nylig, da jeg forsøgte at passe nogle nye ram og det begyndte at bippe højt og lige siden nægter at komme på!
Citat:
min computer nedskæringer ud efter formateringen del når 100%
Hvordan du kan have alle disse problemer samtidigt er ud over mig!

Vær venlig at forklare, hvad du har et problem med.

Mit system: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Hukommelse:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Grafikkort (r):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Lydkort:
Ombord HDA
Harddisk (e):
Et par lol 1650GB samlede
Optisk drev (r):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Sag / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Køling:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 26. sep 2007, 08:50
Ny Medlem Gruppen

Default NTLDR mangler!

Min computer har fungeret fint i over 3 år, men jeg besluttede jeg havde brug for mere RAM til at fremskynde fodbold manager.i købte det off ebay men når det kom det havde været beskadiget i postage.to gemme mig tid at sende den tilbage i dumt forsøgt at bøje det tilbage i form og passe det ind i min pc. Jeg troede, at det værste, der kunne ske, ville være, at det ikke virkede. efter monteringsforskrifter jeg satte pc på, og det begyndte at høje bipper jeg skiftede det ud, fandt de nye ram og sætte den på igen, og denne msg kom op <windows root> \ system 32 \ Ntoskrnl.exe mangler eller er beskadiget bedes du geninstallere. Jeg har forsøgt at geninstallere Windows XP med harddisken, men hver gang jeg får op til formateringen 100% afsnittet det nedskæringer ud! Og oven i det hele ud nu, siger NTLDR mangler tryk på Ctrl + Alt + Delete for at genstarte. Jeg bliver meget frustrerede, fordi alt, hvad jeg forsøger svigter! for hjælp fra en ekspert, ville være yderst værdsat. Jeg ved ikke meget om insides af pc's Jeg vil bare det at starte op og arbejde! ThankYou
Old 26. sep 2007, 09:42
Donor-Gruppen

Default NTLDR mangler!

Windows XP-brugere
  1. Indsæt Windows XP startbar cd i computeren.
  2. Når du bliver bedt om at trykke på en tast for at starte fra cd'en, skal du trykke på en tast.
  3. Én gang i Windows XP setup menu skal du trykke på "R"-tasten for at reparere Windows.
  4. Log ind på din Windows-installation ved at trykke på "1"-tasten nede og trykke på enter.
  5. Du vil derefter blive bedt om din adgangskode, skal du angive det password.
  6. Kopier nedenstående to filer til root mappe på den primære harddisk. I nedenstående eksempel vil vi kopierer disse filer fra cd-rom-drev bogstavet "E". Dette brev kan være anderledes på din computer.

kopiere e: \ i386 \ ntldr c: \
    kopiere e: \ i386 \ ntdetect.com c: \
  7. Når begge disse filer er blevet kopieret, skal du fjerne cd'en fra computeren og genstarte.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Mangler NTLDR i Windows 2003 pmcg03 Windows-operativsystemer 1 4 juni 2009 11:50
NTLDR mangler besked, når du tænder pitoyauco Windows-operativsystemer 5 14 marts 2009 17:38
NTLDR mangler besked ved start julez Windows-operativsystemer 3 6. maj 2008 04:30
NTLDR mangler, vil ikke starte op! Jack06 Windows-operativsystemer 7 20. apr 2008 11:28
NTLDR mangler hjælp xenovia General Hardware Chat 3 13. sep 2007 10:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.