vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

NTLDR puuttuu!

Reply

Thread Tools
Old 26 syyskuu 2007, 06:41
Uusi Jäsen

Default NTLDR puuttuu!

Olen yrittänyt asentaa Windows XP Home avulla neuvontaa eri internetin keskustelupalstoilla, mutta nyt kun olen uudestisyntynyt saan viestin NTLDR puuttuu paina CTRL, ALT ja DEL uudelleen. voi joku haluta auttaa we i-kirjain hankkia asennuslevyltä Tarvitsen vain askel askeleelta opas vahvistaa tämän problem.my kpl oli hienoa aikaa sitten kun yritin asentaa uusia RAM-muistia ja se alkoi piippaa kovaa ja siitä lähtien suostu come on! ! kiitos etukäteen.
Old 26 syyskuu 2007, 08:20
Rahoittajien ryhmän

Default NTLDR puuttuu!

Ole hyvä pitäytyä yhden thread!
Olen vastannut joku kyselyihin toisessa Thread jo.
Quote:
mutta nyt kun olen uudestisyntynyt saan viestin NTLDR puuttuu
Quote:
tietokoneeni oli hienoa aikaa sitten kun yritin asentaa uusia RAM-muistia ja se alkoi piippaa lujaa ja siitä lähtien kieltäytyy tulla!
Quote:
Oma tietokone pysähtyy, kun muotoilun osa saavuttaa 100%
Miten voit olla ottaa kaikki nämä ongelmat, samanaikaisesti kuin me!

Ole hyvä vain selvittää, mitä sinulla on ongelma.

My System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-muisti:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Äänikortti:
Laivaostoksista HDA
Kiintolevy (t):
Muutama lol 1650GB yhteensä
Optinen asema (t):
1xDVD Philips DVD +-RW
Asia / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Jäähdytys:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (t):
Acer 22 "laajakuva
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 26 syyskuu 2007, 08:50
Uusi Jäsen

Default NTLDR puuttuu!

Minun tietokone on tehnyt hienoa yli 3 vuotta, mutta päätin, tarvitaan enemmän RAM nopeuttaa jalkapallon manager.i osti sen pois eBay, mutta kun se saapui se ihan vaurioitunut postage.to pelasta minut aika lähettää se takaisin I typerästi yrittänyt mutkan takaisin kuntoon ja asenna se tietokoneeseen. Luulin, että pahinta, mitä voisi tapahtua olisi, että se ei toimi. asentamisen jälkeen sen laitoin tietokoneen päälle ja alkoi tehdä kovaa piippausta sammutin sen, otti uuden pässi ja laita se uudelleen ja tämä viesti tuli <windows root> \ System32 \ ntoskrnl.exe puuttuu tai on vioittunut asenna. Olen yrittänyt asentaa Windows XP: n levy, mutta aina kun saan Jopa muotoilun 100% jakso se pysähtyy! ja kaiken kukkuraksi pois se nyt sanotaan NTLDR puuttuu painamalla CTRL + ALT + DEL uudelleen. Saan hyvin turhautunut, koska kaikki Yritän ei onnistu! apua asiantuntijalta olisi erittäin tervetullutta. En tiedä paljoakaan sisäosat PC: n Haluan vain se etu jalkeilla ja työtä! Thankyou
Old 26 syyskuu 2007, 09:42
Rahoittajien ryhmän

Default NTLDR puuttuu!

Windows XP-käyttäjät
  1. Aseta Windows XP: n käynnistymään CD tietokoneeseen.
  2. Kun sinua pyydetään painamalla mitä tahansa näppäintä käynnistymään CD-levyltä, paina mitä tahansa näppäintä.
  3. Kun Windows XP: n setup valikko paina "R" avain korjaus Windows.
  4. Kirjaudu Windows asennus painamalla "1"-näppäintä ja painamalla ENTER.
  5. Tällöin sinun on sinulta järjestelmänvalvojan salasana, kirjoita että salasana.
  6. Kopioi alla kaksi tiedostoa root hakemistoon ensisijaisen kiintolevyn. Kun Alla esimerkki olemme kopioida nämä tiedostot CD-ROM-aseman kirjain "E". Tämä kirje voi olla erilaiset tietokoneellesi.

jäljennös e: \ i386 \ ntldr c: \
    jäljennös e: \ i386 \ ntdetect.com c: \
  7. Kun nämä molemmat tiedostot on kopioitu, poista CD tietokoneeseen ja käynnistä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Missing NTLDR Windows 2003 pmcg03 Windows-käyttöjärjestelmät 1 4th Jun 2009 11:50
NTLDR puuttuu-viestin, kun virran kytkeminen pitoyauco Windows-käyttöjärjestelmät 5 14th Mar 2009 17:38
NTLDR puuttuu viesti käynnistyksen julez Windows-käyttöjärjestelmät 3 6. toukokuuta 2008 04:30
NTLDR Missing, ei käynnisty? Jack06 Windows-käyttöjärjestelmät 7 20th Apr 2008 11:28
NTLDR puuttuu-apua xenovia Rautatavaran Chat 3 13. Sep 2007 10:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.