![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen yrittänyt asentaa Windows XP Home avulla neuvontaa eri internetin keskustelupalstoilla, mutta nyt kun olen uudestisyntynyt saan viestin NTLDR puuttuu paina CTRL, ALT ja DEL uudelleen. voi joku haluta auttaa we i-kirjain hankkia asennuslevyltä Tarvitsen vain askel askeleelta opas vahvistaa tämän problem.my kpl oli hienoa aikaa sitten kun yritin asentaa uusia RAM-muistia ja se alkoi piippaa kovaa ja siitä lähtien suostu come on! ! kiitos etukäteen. |
|
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| Ole hyvä pitäytyä yhden thread!
![]() Ole hyvä vain selvittää, mitä sinulla on ongelma. My System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Minun tietokone on tehnyt hienoa yli 3 vuotta, mutta päätin, tarvitaan enemmän RAM nopeuttaa jalkapallon manager.i osti sen pois eBay, mutta kun se saapui se ihan vaurioitunut postage.to pelasta minut aika lähettää se takaisin I typerästi yrittänyt mutkan takaisin kuntoon ja asenna se tietokoneeseen. Luulin, että pahinta, mitä voisi tapahtua olisi, että se ei toimi. asentamisen jälkeen sen laitoin tietokoneen päälle ja alkoi tehdä kovaa piippausta sammutin sen, otti uuden pässi ja laita se uudelleen ja tämä viesti tuli <windows root> \ System32 \ ntoskrnl.exe puuttuu tai on vioittunut asenna. Olen yrittänyt asentaa Windows XP: n levy, mutta aina kun saan Jopa muotoilun 100% jakso se pysähtyy! ja kaiken kukkuraksi pois se nyt sanotaan NTLDR puuttuu painamalla CTRL + ALT + DEL uudelleen. Saan hyvin turhautunut, koska kaikki Yritän ei onnistu! apua asiantuntijalta olisi erittäin tervetullutta. En tiedä paljoakaan sisäosat PC: n Haluan vain se etu jalkeilla ja työtä! Thankyou |
|
| |||
| |||
| Windows XP-käyttäjät
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Missing NTLDR Windows 2003 | pmcg03 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 4th Jun 2009 11:50 |
| NTLDR puuttuu-viestin, kun virran kytkeminen | pitoyauco | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 14th Mar 2009 17:38 |
| NTLDR puuttuu viesti käynnistyksen | julez | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 6. toukokuuta 2008 04:30 |
| NTLDR Missing, ei käynnisty? | Jack06 | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 20th Apr 2008 11:28 |
| NTLDR puuttuu-apua | xenovia | Rautatavaran Chat | 3 | 13. Sep 2007 10:06 |
| Thread Tools | |
| |