mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

NTLDR ontbreekt!

Reply

Thread Tools
Old 26e sep 2007, 06:41
Nieuw Lid Fractie

Default NTLDR ontbreekt!

Ik heb geprobeerd om opnieuw Windows XP Home met behulp van advies van de verschillende internet fora, maar nu als ik reboot krijg ik de melding NTLDR ontbreekt Druk op CTRL, ALT en DEL om opnieuw te starten. kan iemand mij helpen aub Ik heb de installatie schijf Ik moet een stapsgewijze handleiding voor dit oplossen problem.my pct was prima totdat onlangs toen ik probeerde te passen enkele nieuwe ram en het begon piepen luid en sindsdien weigert te kom op! ! Thanks in advance.
Old 26e sep 2007, 08:20
Donor Groep

Default NTLDR ontbreekt!

Gelieve vasthouden aan een draad!
Ik heb beantwoord een van uw vragen in een andere draad al.
Citaat:
maar nu als ik reboot krijg ik de melding NTLDR ontbreekt
Citaat:
mijn pc was prima totdat onlangs toen ik probeerde te passen enkele nieuwe ram en het begon piepen luid en sindsdien weigert te kom op!
Citaat:
mijn computer bezuinigingen na de opmaak deel bereikt 100%
Hoe je zou kunnen worden met al deze problemen tegelijkertijd is mij!

Gelieve alleen uitleggen wat u een probleem met.

Mijn Systeem: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Geheugen:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Sound Card:
Onboard HDA
Hard Drive (s):
Een paar lol 1650GB totale
Optische Drive (s):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Koeling:
Tuniq Tower 120
Netwerk / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "breedbeeld
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 26e sep 2007, 08:50
Nieuw Lid Fractie

Default NTLDR ontbreekt!

Mijn computer heeft gewerkt boete voor meer dan 3 jaar, maar besloot ik meer RAM nodig om vaart te zetten achter het voetbal manager.i gekocht off ebay maar toen kwam hij zou zijn beschadigd postage.to slaan me tijd sturen het terug i dom geprobeerd buig hem terug in vorm en past het in mijn pc. Ik dacht dat het ergste wat er kan gebeuren is dat het niet werkte. na montage moet ik de PC op en hij begon te luide pieptonen i geschakelde het uit, haalde de nieuwe ram en zet hem weer aan en dit bericht kwam <windows root> \ system 32 \ Ntoskrnl.exe ontbreekt of is beschadigd alstublieft opnieuw. Ik heb geprobeerd om Windows XP opnieuw installeren met de schijf, maar elke keer krijg ik tot de opmaak 100% sectie zij delen uit! en om het af nu zegt NTLDR ontbreekt Druk op CTRL + ALT + DEL om opnieuw te starten. Ik ben erg gefrustreerd, omdat alles wat ik probeer er niet! wat hulp van een deskundige zou zeer gewaardeerd. Ik weet niet veel over de binnenkant van pc's ik gewoon willen dat het opstarten en werken! thankyou
Old 26e sep 2007, 09:42
Donor Groep

Default NTLDR ontbreekt!

Windows XP-gebruikers
  1. Plaats de Windows XP bootable CD in de computer.
  2. Wanneer u wordt gevraagd te drukken op een toets te starten vanaf de cd, op een toets drukt.
  3. Eenmaal in de Windows XP-setup-menu drukt u op de "R"-toets om Windows te herstellen.
  4. Log in op uw Windows-installatie door op de "1"-toets ingedrukt en druk op ENTER.
  5. U wordt vervolgens gevraagd uw administrator wachtwoord, voer dat wachtwoord.
  6. Kopieer de onderstaande twee bestanden naar de root directory van de primaire harde schijf. In het onderstaande voorbeeld zijn we het kopiëren van deze bestanden vanaf de cd-rom-drive letter "E". Deze brief kan anders zijn op uw computer.

copy e: \ i386 \ ntldr c: \
    copy e: \ i386 \ ntdetect.com c: \
  7. Zodra beide bestanden zijn gekopieerd, verwijdert u de cd van de computer en herstart.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
NTLDR ontbreekt in Windows 2003 pmcg03 Windows besturingssystemen 1 De 4 juni 2009 11:50
NTLDR ontbreekt bericht wanneer de pomp op pitoyauco Windows besturingssystemen 5 14 mrt 2009 17:38
NTLDR ontbreekt bericht bij het opstarten Julez Windows besturingssystemen 3 6 mei 2008 04:30
NTLDR ontbreekt, zal niet opstarten? Jack06 Windows besturingssystemen 7 20 apr 2008 11:28
NTLDR ontbreekt-help xenovia Algemeen Hardware Chat 3 13 sep 2007 10:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.