![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb geprobeerd om opnieuw Windows XP Home met behulp van advies van de verschillende internet fora, maar nu als ik reboot krijg ik de melding NTLDR ontbreekt Druk op CTRL, ALT en DEL om opnieuw te starten. kan iemand mij helpen aub Ik heb de installatie schijf Ik moet een stapsgewijze handleiding voor dit oplossen problem.my pct was prima totdat onlangs toen ik probeerde te passen enkele nieuwe ram en het begon piepen luid en sindsdien weigert te kom op! ! Thanks in advance. |
|
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| Gelieve vasthouden aan een draad!
![]() Gelieve alleen uitleggen wat u een probleem met. Mijn Systeem: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Mijn computer heeft gewerkt boete voor meer dan 3 jaar, maar besloot ik meer RAM nodig om vaart te zetten achter het voetbal manager.i gekocht off ebay maar toen kwam hij zou zijn beschadigd postage.to slaan me tijd sturen het terug i dom geprobeerd buig hem terug in vorm en past het in mijn pc. Ik dacht dat het ergste wat er kan gebeuren is dat het niet werkte. na montage moet ik de PC op en hij begon te luide pieptonen i geschakelde het uit, haalde de nieuwe ram en zet hem weer aan en dit bericht kwam <windows root> \ system 32 \ Ntoskrnl.exe ontbreekt of is beschadigd alstublieft opnieuw. Ik heb geprobeerd om Windows XP opnieuw installeren met de schijf, maar elke keer krijg ik tot de opmaak 100% sectie zij delen uit! en om het af nu zegt NTLDR ontbreekt Druk op CTRL + ALT + DEL om opnieuw te starten. Ik ben erg gefrustreerd, omdat alles wat ik probeer er niet! wat hulp van een deskundige zou zeer gewaardeerd. Ik weet niet veel over de binnenkant van pc's ik gewoon willen dat het opstarten en werken! thankyou |
|
| |||
| |||
| Windows XP-gebruikers
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| NTLDR ontbreekt in Windows 2003 | pmcg03 | Windows besturingssystemen | 1 | De 4 juni 2009 11:50 |
| NTLDR ontbreekt bericht wanneer de pomp op | pitoyauco | Windows besturingssystemen | 5 | 14 mrt 2009 17:38 |
| NTLDR ontbreekt bericht bij het opstarten | Julez | Windows besturingssystemen | 3 | 6 mei 2008 04:30 |
| NTLDR ontbreekt, zal niet opstarten? | Jack06 | Windows besturingssystemen | 7 | 20 apr 2008 11:28 |
| NTLDR ontbreekt-help | xenovia | Algemeen Hardware Chat | 3 | 13 sep 2007 10:06 |
| Thread Tools | |
| |