mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

NTLDR mangler!

Reply

Thread Tools
Old 26. sep 2007, 06:41
New Member Group

Default NTLDR mangler!

Jeg har prøvd å reinstallere Windows XP Home bruke råd fra diverse internett-fora, men nå når jeg gjenstarte Jeg får meldingen NTLDR mangler trykk Ctrl, Alt og del å starte. Kan noen vennligst hjelpe meg har jeg installasjonsdiskett Jeg trenger en trinnvis veiledning for å løse dette problem.my pc var bra inntil nylig da jeg prøvde å få plass noen nye ram, og det startet piper høyt og helt siden nekter å komme videre! ! takk på forhånd.
Old 26. sep 2007, 08:20
Donor Group

Default NTLDR mangler!

Vennligst hold deg til en tråd!
Jeg har svart på ett av spørsmålene i en annen tråd allerede.
Sitat:
men nå når jeg gjenstarte Jeg får meldingen NTLDR mangler
Sitat:
PCen var bra inntil nylig da jeg prøvde å få plass noen nye ram, og det startet piper høyt og helt siden nekter å komme på!
Sitat:
min datamaskin kutt ut etter formatering del når 100%
Hvordan du kan være at alle disse problemene samtidig er forbi meg!

Vær bare forklare hva du har et problem med.

Min System: Krlll

Prosessor (er):
Intel Q9550@4.33Ghz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-minne:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Lydkort:
Onboard HDA
Harddisk (er):
Noen lol 1650GB totalt
Optisk stasjon (er):
1xDVD Philips DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Cooling:
Tuniq Tower 120
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit Ethernet
Skjerm (er):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 26. sep 2007, 08:50
New Member Group

Default NTLDR mangler!

Min datamaskin har fungert fint i over 3 år, men jeg kom til at jeg trengte mer RAM for å få fart fotball manager.i kjøpte den på ebay, men når det kom det hadde vært skadet i postage.to redde meg tid å sende det tilbake i stupidly forsøkt å bøye den tilbake i form og passe den inn i PCen. Jeg trodde at det verste som kunne skje ville vært at det ikke virket. etter montering det jeg sette PCen på og det begynte å gjøre høyt piper jeg slått den av, tok ut den nye ram og sette den på igjen og denne msg kom opp <windows root> \ system 32 \ Ntoskrnl.exe mangler eller er skadet kan du installere. Jeg har prøvd å reinstallere Windows XP med disken men hver gang jeg får opp formateringen 100% delen det kutt ut! og til dette av den nå sier NTLDR mangler trykk CTRL + ALT + DEL for å starte. Jeg får svært frustrert fordi alt jeg prøver ikke! litt hjelp fra en ekspert ville bli svært verdsatt. Jeg vet ikke mye om insides av PC-er jeg vil bare at det å starte på og jobbe! takk
Old 26. sep 2007, 09:42
Donor Group

Default NTLDR mangler!

Windows XP-brukere
  1. Sett inn Windows XP oppstartbar CD i datamaskinen.
  2. Når du blir bedt om å trykke en tast for å starte opp fra CD, trykker en tast.
  3. Én gang i Windows XP setup menyen trykker du på "R" tasten for å reparere Windows.
  4. Logg deg på Windows-installasjonen ved å trykke på "1" tasten og trykke enter.
  5. Du vil så bli bedt om å angi passordet, angir du dette passordet.
  6. Kopier under to filer til root katalog til den primære harddisken. I nedenstående eksempel vi kopiere disse filene fra CD-ROM-stasjonsbokstav "E". Dette brevet kan være annerledes på din datamaskin.

Kopier e: \ i386 \ ntldr c: \
    Kopier e: \ i386 \ ntdetect.com c: \
  7. Når begge av disse filene har blitt kopiert, fjerne CD fra datamaskinen og gjenstarte.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Missing NTLDR i Windows 2003 pmcg03 Windows-operativsystemer 1 4 juni 2009 11:50
NTLDR mangler melding når slått på pitoyauco Windows-operativsystemer 5 14 mars 2009 17:38
NTLDR mangler melding ved oppstart julez Windows-operativsystemer 3 6 mai 2008 04:30
NTLDR mangler, vil ikke starte på nytt? Jack06 Windows-operativsystemer 7 20 april 2008 11:28
NTLDR mangler hjelp xenovia General Hardware Chat 3 13. sep 2007 10:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.