![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har prøvd å reinstallere Windows XP Home bruke råd fra diverse internett-fora, men nå når jeg gjenstarte Jeg får meldingen NTLDR mangler trykk Ctrl, Alt og del å starte. Kan noen vennligst hjelpe meg har jeg installasjonsdiskett Jeg trenger en trinnvis veiledning for å løse dette problem.my pc var bra inntil nylig da jeg prøvde å få plass noen nye ram, og det startet piper høyt og helt siden nekter å komme videre! ! takk på forhånd. |
|
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| Vennligst hold deg til en tråd!
![]() Vær bare forklare hva du har et problem med. Min System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Min datamaskin har fungert fint i over 3 år, men jeg kom til at jeg trengte mer RAM for å få fart fotball manager.i kjøpte den på ebay, men når det kom det hadde vært skadet i postage.to redde meg tid å sende det tilbake i stupidly forsøkt å bøye den tilbake i form og passe den inn i PCen. Jeg trodde at det verste som kunne skje ville vært at det ikke virket. etter montering det jeg sette PCen på og det begynte å gjøre høyt piper jeg slått den av, tok ut den nye ram og sette den på igjen og denne msg kom opp <windows root> \ system 32 \ Ntoskrnl.exe mangler eller er skadet kan du installere. Jeg har prøvd å reinstallere Windows XP med disken men hver gang jeg får opp formateringen 100% delen det kutt ut! og til dette av den nå sier NTLDR mangler trykk CTRL + ALT + DEL for å starte. Jeg får svært frustrert fordi alt jeg prøver ikke! litt hjelp fra en ekspert ville bli svært verdsatt. Jeg vet ikke mye om insides av PC-er jeg vil bare at det å starte på og jobbe! takk |
|
| |||
| |||
| Windows XP-brukere
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Missing NTLDR i Windows 2003 | pmcg03 | Windows-operativsystemer | 1 | 4 juni 2009 11:50 |
| NTLDR mangler melding når slått på | pitoyauco | Windows-operativsystemer | 5 | 14 mars 2009 17:38 |
| NTLDR mangler melding ved oppstart | julez | Windows-operativsystemer | 3 | 6 mai 2008 04:30 |
| NTLDR mangler, vil ikke starte på nytt? | Jack06 | Windows-operativsystemer | 7 | 20 april 2008 11:28 |
| NTLDR mangler hjelp | xenovia | General Hardware Chat | 3 | 13. sep 2007 10:06 |
| Thread Tools | |
| |