![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har försökt att installera om Windows XP Home med hjälp av råd från olika internet forum men nu när jag startar om får jag meddelandet NTLDR saknas tryck ctrl, alt och del för att starta. kan någon snälla hjälpa mig jag har installationsdisken Jag behöver bara ett steg för steg guide för att åtgärda detta problem.my st var bra tills nyligen när jag försökt att passa vissa nya baggar och det började pipa högt och sedan vägrar att komma på! ! tack på förhand. |
|
| |||||||||||||||
| |||||||||||||||
| Vänligen håll dig till en tråd!
![]() Snälla bara förklara exakt vad du har problem med. Mitt System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Min dator har fungerat bra i över 3 år, men jag bestämde mig för jag behöver mer RAM-minne för att snabba upp fotbollen manager.i köpte den från ebay men när det kom fram att det hade blivit skadade i postage.to spara mig tid att skicka tillbaka det jag dumt försökte böja tillbaka den till form och sätt den i min pc. Jag trodde att det värsta som kan hända är att den inte fungerade. efter montering jag satte datorn på och det började göra högt piper jag bytte bort det, tog ut de nya baggar och sätta på den igen och detta meddelande kom upp <windows root> \ system 32 \ ntoskrnl.exe saknas eller är skadad du installera. Jag har försökt att installera Windows XP med disken, men varje gång jag får upp formateringen 100% avsnitt skär den ut! och till råga på allt av det nu säger NTLDR saknas Tryck ned Ctrl + Alt + Del för att starta. Jag blir väldigt frustrerad eftersom allt jag försöker misslyckas! lite hjälp från en expert skulle vara mycket uppskattat. Jag vet inte mycket om insidan av PC jag bara vill att det ska starta upp och arbeta! Tack |
|
| |||
| |||
| Windows XP-användare
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Saknas NTLDR i Windows 2003 | pmcg03 | Windows-operativsystem | 1 | 4 juni 2009 11:50 |
| NTLDR saknas budskap när Sätta på | pitoyauco | Windows-operativsystem | 5 | 14 mars 2009 17:38 |
| NTLDR saknas meddelande vid start | julez | Windows-operativsystem | 3 | 6 maj 2008 04:30 |
| NTLDR saknas kommer inte att starta upp? | Jack06 | Windows-operativsystem | 7 | 20 april 2008 11:28 |
| NTLDR saknas-hjälp | xenovia | General Hardware Chat | 3 | 13 sep 2007 10:06 |
| Thread Tools | |
| |