![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle Jeg håber nogen kan hjælpe mig - jeg har en pc, der er omkring 6 år gammel og kører på Windows XP - det har været fint, ingen problemer med det. Jeg lukke den ned 2 dage siden, og da jeg forsøgte at genstarte Jeg fik beskeden "NTLDR mangler tryk Ctlr + Alt + Del for at genstarte" når jeg gør det bare tager mig tilbage til den samme skærm og går i stå. Hvis jeg genstarter at bruge den oprindelige diske vil jeg miste alle mine filer? Denne pc har alle mine mænd familie fotos på! Hvis jeg er nødt til at omformatere er der nogen måde at få billeder fra pc'en, før jeg gør dette? Enhver hjælpe meget værdsat. Julez |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette sker ofte, når en cd eller diskette er i drevet. Check alle dine drev og genstart. Hvis det ikke hjælper, post again.You har de originale diske, jeg går ud fra?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg har kontrolleret begge drev - noget der, og jeg har de originale diske, der fulgte med pc'en |
|
| |||
| |||
| Prøv følgende:
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Mangler NTLDR i Windows 2003 | pmcg03 | Windows-operativsystemer | 1 | 4 juni 2009 11:50 |
| NTLDR mangler besked, når du tænder | pitoyauco | Windows-operativsystemer | 5 | 14 marts 2009 17:38 |
| NTLDR mangler, vil ikke starte op! | Jack06 | Windows-operativsystemer | 7 | 20. apr 2008 11:28 |
| NTLDR mangler! | pernellwhittaker | Windows-operativsystemer | 3 | 26. sep 2007 09:42 |
| NTLDR mangler hjælp | xenovia | General Hardware Chat | 3 | 13. sep 2007 10:06 |
| Thread Tools | |
| |