vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

NTLDR puuttuu viesti käynnistyksen

Reply

Thread Tools
Old 6. toukokuuta 2008 03:29
Uusi Jäsen

Default NTLDR puuttuu viesti käynnistyksen

Hei, kaikki Toivon joku voi auttaa minua - Olen tietokoneeseen, joka on noin 6 vuotta vanha ja on käynnissä Windows XP - se on hieno, ei ole ongelmia sen kanssa. I sammuttaa sen 2 päivää sitten ja kun yritin käynnistää Sain viestin "NTLDR puuttuu paina Ctlr + Alt + Del uudelleen", kun teen tämän vain vie minut takaisin samalla näytöllä ja saa kiinni. Jos i uudelleenkäynnistä käyttäen alkuperäiset levyt minun menettää kaikki tiedostot? Tämä PC on kaikki minun aviomiestensä perheen valokuvia! Jos olen muokata ole tapa saada kuvat pois kpl ennen kuin voin tehdä tämän? Kaikki apu suuressa arvossa.

Julez
Old 6. toukokuuta 2008 03:32
Rahoittajien ryhmän

Tämä tapahtuu usein silloin, kun CD-levy tai levyke on asemaan. Tarkista kaikki asemat ja reboot.

Jos tämä ei auta, post again.You on alkuperäiset levyt, oletan?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 6. toukokuuta 2008 03:38
Uusi Jäsen

Olen tarkistanut molemmat asemat - ei ole mitään, enkä ole alkuperäiset levyt mukana tulleesta kpl
Old 6. toukokuuta 2008 04:30
Rahoittajien ryhmän

Kokeile seuraavia:
  1. Aseta Windows XP: n käynnistymään CD tietokoneeseen.
  2. Kun sinua pyydetään painamalla mitä tahansa näppäintä käynnistymään CD-levyltä, paina mitä tahansa näppäintä.
  3. Kun Windows XP: n asennuksen valikossa, paina "R"-näppäintä Korjaa Windows.
  4. Kirjaudu Windows-asennus painamalla "1"-näppäintä ja painamalla ENTER-näppäintä.
  5. Tällöin sinun pyydetään antamaan järjestelmänvalvojan salasana, kirjoita salasana.
  6. Kopioi alla kaksi tiedostoa root hakemiston ensisijainen kiintolevy. Kun alle esimerkissä kopioida nämä tiedostot CD-ROM-aseman kirjain "E" Tämä kirje saattavat olla erilaiset tietokoneellesi.
    jäljennös e: \ i386 \ ntldr c: \
    jäljennös e: \ i386 \ ntdetect.com c: \
  7. Kun molemmat tiedostot on kopioitu, poista CD-levy [Color = blue! Tärkeää] [color = blue! Tärkeää] laskea[/ Color] [/ color] ja käynnistä
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Missing NTLDR Windows 2003 pmcg03 Windows-käyttöjärjestelmät 1 4th Jun 2009 11:50
NTLDR puuttuu-viestin, kun virran kytkeminen pitoyauco Windows-käyttöjärjestelmät 5 14th Mar 2009 17:38
NTLDR Missing, ei käynnisty? Jack06 Windows-käyttöjärjestelmät 7 20th Apr 2008 11:28
NTLDR puuttuu! pernellwhittaker Windows-käyttöjärjestelmät 3 26. Sep 2007 09:42
NTLDR puuttuu-apua xenovia Rautatavaran Chat 3 13. Sep 2007 10:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.