![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, kaikki Toivon joku voi auttaa minua - Olen tietokoneeseen, joka on noin 6 vuotta vanha ja on käynnissä Windows XP - se on hieno, ei ole ongelmia sen kanssa. I sammuttaa sen 2 päivää sitten ja kun yritin käynnistää Sain viestin "NTLDR puuttuu paina Ctlr + Alt + Del uudelleen", kun teen tämän vain vie minut takaisin samalla näytöllä ja saa kiinni. Jos i uudelleenkäynnistä käyttäen alkuperäiset levyt minun menettää kaikki tiedostot? Tämä PC on kaikki minun aviomiestensä perheen valokuvia! Jos olen muokata ole tapa saada kuvat pois kpl ennen kuin voin tehdä tämän? Kaikki apu suuressa arvossa. Julez |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämä tapahtuu usein silloin, kun CD-levy tai levyke on asemaan. Tarkista kaikki asemat ja reboot. Jos tämä ei auta, post again.You on alkuperäiset levyt, oletan?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Olen tarkistanut molemmat asemat - ei ole mitään, enkä ole alkuperäiset levyt mukana tulleesta kpl |
|
| |||
| |||
| Kokeile seuraavia:
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Missing NTLDR Windows 2003 | pmcg03 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 4th Jun 2009 11:50 |
| NTLDR puuttuu-viestin, kun virran kytkeminen | pitoyauco | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 14th Mar 2009 17:38 |
| NTLDR Missing, ei käynnisty? | Jack06 | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 20th Apr 2008 11:28 |
| NTLDR puuttuu! | pernellwhittaker | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 26. Sep 2007 09:42 |
| NTLDR puuttuu-apua | xenovia | Rautatavaran Chat | 3 | 13. Sep 2007 10:06 |
| Thread Tools | |
| |