mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

NTLDR ontbreekt bericht bij het opstarten

Reply

Thread Tools
Old 6 mei 2008, 03:29
Nieuw Lid Fractie

Default NTLDR ontbreekt bericht bij het opstarten

Hoi, ik ben hopen iemand kan me helpen - ik heb een pc die is ongeveer 6 jaar oud en draait op Windows XP - is prima, geen problemen mee. Ik afsluiten 2 dagen geleden en toen ik probeerde te starten kreeg ik de melding "NTLDR ontbreekt druk Ctlr + Alt + Del om opnieuw" als ik dit doe het gewoon neemt me terug naar hetzelfde scherm en loopt vast. Als ik opnieuw opstarten met behulp van de originele schijven zal ik verliezen al mijn bestanden? Deze pc heeft al mijn man familie foto's op! Als ik moet opnieuw is er geen manier om de foto's uit de pc voordat ik dit doen? Alle hulp zeer op prijs gesteld.

Julez
Old 6 mei 2008, 03:32
Donor Groep

Dit gebeurt vaak wanneer een cd of floppy in de drive. Controleer al je schijven en reboot.

Als dat niet helpt, na again.You hebben de originele schijven, naar ik aanneem?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 6 mei 2008, 03:38
Nieuw Lid Fractie

Ik heb beide schijven - niets daar en ik heb de originele schijven die met de pc
Old 6 mei 2008, 04:30
Donor Groep

Probeer het volgende:
  1. Plaats de Windows XP bootable CD in de computer.
  2. Wanneer u wordt gevraagd te drukken op een toets te starten vanaf de cd, op een toets drukt.
  3. Eenmaal in de Windows XP-setup-menu, drukt u op de "R"-toets om Windows te herstellen.
  4. Log in op uw Windows-installatie door op de "1"-toets ingedrukt en druk op ENTER.
  5. U wordt vervolgens gevraagd uw administrator wachtwoord; voer dat wachtwoord.
  6. Kopieer de onderstaande twee bestanden naar de root directory van de primaire harde schijf. In het onderstaande voorbeeld zijn we het kopiëren van deze bestanden vanaf de cd-rom drive letter "E" Deze brief kan anders zijn op uw computer.
    copy e: \ i386 \ ntldr c: \
    copy e: \ i386 \ ntdetect.com c: \
  7. Zodra beide bestanden zijn gekopieerd, verwijdert u de cd uit de [COLOR = blue! belangrijke] [COLOR = blue! belangrijke] Compute[/ Color] [/ color] en herstart
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
NTLDR ontbreekt in Windows 2003 pmcg03 Windows besturingssystemen 1 De 4 juni 2009 11:50
NTLDR ontbreekt bericht wanneer de pomp op pitoyauco Windows besturingssystemen 5 14 mrt 2009 17:38
NTLDR ontbreekt, zal niet opstarten? Jack06 Windows besturingssystemen 7 20 apr 2008 11:28
NTLDR ontbreekt! pernellwhittaker Windows besturingssystemen 3 26e sep 2007 09:42
NTLDR ontbreekt-help xenovia Algemeen Hardware Chat 3 13 sep 2007 10:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.