![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik ben hopen iemand kan me helpen - ik heb een pc die is ongeveer 6 jaar oud en draait op Windows XP - is prima, geen problemen mee. Ik afsluiten 2 dagen geleden en toen ik probeerde te starten kreeg ik de melding "NTLDR ontbreekt druk Ctlr + Alt + Del om opnieuw" als ik dit doe het gewoon neemt me terug naar hetzelfde scherm en loopt vast. Als ik opnieuw opstarten met behulp van de originele schijven zal ik verliezen al mijn bestanden? Deze pc heeft al mijn man familie foto's op! Als ik moet opnieuw is er geen manier om de foto's uit de pc voordat ik dit doen? Alle hulp zeer op prijs gesteld. Julez |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit gebeurt vaak wanneer een cd of floppy in de drive. Controleer al je schijven en reboot. Als dat niet helpt, na again.You hebben de originele schijven, naar ik aanneem?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik heb beide schijven - niets daar en ik heb de originele schijven die met de pc |
|
| |||
| |||
| Probeer het volgende:
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| NTLDR ontbreekt in Windows 2003 | pmcg03 | Windows besturingssystemen | 1 | De 4 juni 2009 11:50 |
| NTLDR ontbreekt bericht wanneer de pomp op | pitoyauco | Windows besturingssystemen | 5 | 14 mrt 2009 17:38 |
| NTLDR ontbreekt, zal niet opstarten? | Jack06 | Windows besturingssystemen | 7 | 20 apr 2008 11:28 |
| NTLDR ontbreekt! | pernellwhittaker | Windows besturingssystemen | 3 | 26e sep 2007 09:42 |
| NTLDR ontbreekt-help | xenovia | Algemeen Hardware Chat | 3 | 13 sep 2007 10:06 |
| Thread Tools | |
| |