mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

NTLDR mangler melding ved oppstart

Reply

Thread Tools
Old 6 mai 2008, 03:29
New Member Group

Default NTLDR mangler melding ved oppstart

Hei, alle jeg håper noen kan hjelpe meg - jeg har en PC som er omtrent 6 år gammel og kjører på Windows XP - det er bra, ingen problemer med den. Jeg avslutte den 2 dager siden og da jeg prøvde å starte Jeg fikk meldingen "NTLDR mangler trykk Ctlr + Alt + Del for å starte på nytt" når jeg gjør dette det bare tar meg tilbake til den samme skjermen og blir sittende fast. Hvis jeg gjenstarte bruker originale diskene vil jeg miste alle filene mine? Denne PC-en har alle mine ektemenn familiebilder på! Hvis jeg må formatere er det noen måte å få bildene på PCen før jeg gjøre dette? Eventuelle hjelpe mye verdsatt.

Julez
Old 6 mai 2008, 03:32
Donor Group

Dette ofte skjer når en CD eller diskett i stasjonen. Sjekk alle stasjoner og omstart.

Hvis dette ikke hjelper, post again.You har det originale diskene jeg anta?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 6 mai 2008, 03:38
New Member Group

Jeg har sjekket begge stasjonene - ingenting der og jeg har den originale diskene som fulgte med PC
Old 6 mai 2008, 04:30
Donor Group

Prøv følgende:
  1. Sett inn Windows XP oppstartbar CD i datamaskinen.
  2. Når du blir bedt om å trykke en tast for å starte opp fra CD, trykker en tast.
  3. Én gang i Windows XP Setup-menyen ved å trykke på "R" tasten for å reparere Windows.
  4. Logg deg på Windows-installasjonen ved å trykke på "1" tasten og trykke enter.
  5. Du vil så bli bedt om å oppgi administratorpassord; angi dette passordet.
  6. Kopier under to filer til root katalog til den primære harddisken. I nedenstående eksempel vi kopiere disse filene fra CD-ROM-stasjonsbokstav "E." Dette brevet kan være annerledes på din datamaskin.
    Kopier e: \ i386 \ ntldr c: \
    Kopier e: \ i386 \ ntdetect.com c: \
  7. Når begge av disse filene har blitt kopiert, fjerne CD fra [COLOR = blue! viktig] [COLOR = blue! viktig] beregne[/ Color] [/ color] og gjenstarte
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Missing NTLDR i Windows 2003 pmcg03 Windows-operativsystemer 1 4 juni 2009 11:50
NTLDR mangler melding når slått på pitoyauco Windows-operativsystemer 5 14 mars 2009 17:38
NTLDR mangler, vil ikke starte på nytt? Jack06 Windows-operativsystemer 7 20 april 2008 11:28
NTLDR mangler! pernellwhittaker Windows-operativsystemer 3 26. sep 2007 09:42
NTLDR mangler hjelp xenovia General Hardware Chat 3 13. sep 2007 10:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.