![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, alle jeg håper noen kan hjelpe meg - jeg har en PC som er omtrent 6 år gammel og kjører på Windows XP - det er bra, ingen problemer med den. Jeg avslutte den 2 dager siden og da jeg prøvde å starte Jeg fikk meldingen "NTLDR mangler trykk Ctlr + Alt + Del for å starte på nytt" når jeg gjør dette det bare tar meg tilbake til den samme skjermen og blir sittende fast. Hvis jeg gjenstarte bruker originale diskene vil jeg miste alle filene mine? Denne PC-en har alle mine ektemenn familiebilder på! Hvis jeg må formatere er det noen måte å få bildene på PCen før jeg gjøre dette? Eventuelle hjelpe mye verdsatt. Julez |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette ofte skjer når en CD eller diskett i stasjonen. Sjekk alle stasjoner og omstart. Hvis dette ikke hjelper, post again.You har det originale diskene jeg anta?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg har sjekket begge stasjonene - ingenting der og jeg har den originale diskene som fulgte med PC |
|
| |||
| |||
| Prøv følgende:
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Missing NTLDR i Windows 2003 | pmcg03 | Windows-operativsystemer | 1 | 4 juni 2009 11:50 |
| NTLDR mangler melding når slått på | pitoyauco | Windows-operativsystemer | 5 | 14 mars 2009 17:38 |
| NTLDR mangler, vil ikke starte på nytt? | Jack06 | Windows-operativsystemer | 7 | 20 april 2008 11:28 |
| NTLDR mangler! | pernellwhittaker | Windows-operativsystemer | 3 | 26. sep 2007 09:42 |
| NTLDR mangler hjelp | xenovia | General Hardware Chat | 3 | 13. sep 2007 10:06 |
| Thread Tools | |
| |