![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla Jag hoppas någon kan hjälpa mig - jag har en dator som är ca 6 år gamla och körs på Windows XP - det har varit bra, inga problem med det. Jag stängde ner 2 dagar sedan och när jag försökte starta om fick jag meddelandet "NTLDR saknas tryck Ctlr + Alt + Del för att starta" när jag gör detta det bara tar mig tillbaka till samma skärm och fastnar. Om jag startar om med hjälp av den ursprungliga diskar kommer jag att förlora alla mina filer? Denna dator har alla mina män familj bilder på! Om jag måste formatera om det finns något sätt att få bilder på datorn innan jag gör detta? Någon hjälp mycket uppskattad. Julez |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Detta händer ofta när en CD eller diskett finns i enheten. Kontrollera alla dina enheter och starta om. Om det inte hjälper, skicka again.You har den ursprungliga diskar, förmodar jag?
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag har kontrollerat båda enheter - inget där och jag har den ursprungliga disketterna som följde med datorn |
|
| |||
| |||
| Prova följande:
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |