![]() |
|
| |||
| |||
| Ik draai op mijn computer en dit bericht verschijnt op mijn monitor |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U moet een Windows-cd die overeenkomt met het OS dat je hebt en dan moet je voor het uitvoeren van een Windows repareren.
| |||
| |||
| Als u Windows-cd vervolgens insert into ur cd-rom wordt automatisch detecteren of zal worden gevraagd, maar het is gemakkelijk te kopiëren van een CD of een andere pc en vervolgens proberen te plakken op de Root station waarop Windows is geïnstalleerd. |
|
| |||
| |||
| U hebt een Windows XP-cd of u Kopieer NTLDR bestanden vanaf een andere computer en plak het in uw eigen computer de oplossing van uw probleem. Probeer de beste. |
|
| |||
| |||
| Betekent dit dat uw besturingssysteem is correpted ja, je moet installeren met Windows-cd. hebt u een opstartbare cd van uw besturingssysteem vervolgens invoegen in de cd / dvd-station installeert u deze. |
|
| |||
| |||
| Fdisk.exe voeren en opnieuw installeren van Windows |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| NTLDR ontbreekt in Windows 2003 | pmcg03 | Windows besturingssystemen | 1 | De 4 juni 2009 11:50 |
| NTLDR ontbreekt bericht bij het opstarten | Julez | Windows besturingssystemen | 3 | 6 mei 2008 04:30 |
| NTLDR ontbreekt, zal niet opstarten? | Jack06 | Windows besturingssystemen | 7 | 20 apr 2008 11:28 |
| NTLDR ontbreekt! | pernellwhittaker | Windows besturingssystemen | 3 | 26e sep 2007 09:42 |
| NTLDR ontbreekt-help | xenovia | Algemeen Hardware Chat | 3 | 13 sep 2007 10:06 |
| Thread Tools | |
| |