![]() |
|
| |||
| |||
| jeg slår på maskinen min, og dette vises på skjermen min |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du trenger en Windows-CD som passer operativsystemet du har, og deretter må du utføre en Windows reparasjon.
| |||
| |||
| Hvis du har Windows CD deretter setter inn ur cd rom vil den automatisk oppdage eller vil bli bedt om, men det er lett å kopiere den fra CD eller en annen PC og prøv deretter å lime det inn på Root stasjonen der Windows er installert. |
|
| |||
| |||
| Du trenger en Windows XP-CD, eller du Kopier NTLDR fra en annen datamaskin, og lime inn på din egen datamaskin løser problemet. Prøv det beste. |
|
| |||
| |||
| Det betyr at OS er correpted det, må du installere Windows CD. du trenger en oppstartbar cd av OS deretter setter inn i CD / DVD-stasjonen og deretter installere denne. |
|
| |||
| |||
| utføre Fdisk.exe og installere windows |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Missing NTLDR i Windows 2003 | pmcg03 | Windows-operativsystemer | 1 | 4 juni 2009 11:50 |
| NTLDR mangler melding ved oppstart | julez | Windows-operativsystemer | 3 | 6 mai 2008 04:30 |
| NTLDR mangler, vil ikke starte på nytt? | Jack06 | Windows-operativsystemer | 7 | 20 april 2008 11:28 |
| NTLDR mangler! | pernellwhittaker | Windows-operativsystemer | 3 | 26. sep 2007 09:42 |
| NTLDR mangler hjelp | xenovia | General Hardware Chat | 3 | 13. sep 2007 10:06 |
| Thread Tools | |
| |