mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

NTLDR mangler Tryk på CTRL + ALT + DEL for at genstarte

Reply

Thread Tools
Old 23 april 2008, 20:17
Ny Medlem Gruppen

Default NTLDR mangler Tryk på CTRL + ALT + DEL for at genstarte

Jeg er nok ikke en techie som de fleste mennesker her. Jeg gav min laptop i for "diagnosticere" på min lokale nørd trup og var meget skuffet. De kunne ikke lave min Toshiba Tecra S1. Nørden fortalte mig, jeg havde brug for en ny Hardrive men im gad vide, om fyren vidste hvad han gjorde i første omgang så im håber nogen kan hjælpe mig.

Problem: computer siger følgende: NTLDR mangler Tryk på CTRL + ALT + DEL for at genstarte.

Mulig løsning fundet i en Toshiba hjælpe forum:
http://forums.computers.toshiba-euro...threadID=24292

Harddisken var "låste", så selvom jeg omformateret der forblev data om der beskyttes, og så computeren gik dog sin boot sekvens, og stoppede på harddisken, og der er derfor NTLDR besked. Der var data stadig om der søger til Windows XP.

Så for at gøre en frisk installation, i mit tilfælde har installeret Windows 98 og derefter opgradere til XP, jeg var nødt til at sætte harddisken i en anden computer , der havde et diskettedrev, starte fra Windows 98-startdiskette, da jeg kom til en DOS-prompten skal du skifte til C:, og skriv i LOCK /? Dette ulåst drevet.

Så jeg brugte en lille utility kaldet Wipeout at rydde drev, så jeg har skrevet Reformater C:, og derefter begyndte at installere Win98, men stoppede lige efter installere programmet kopierede filer til disken. Så jeg fjernede harddisken og lægge den tilbage i Satellite (Jeg ville ikke have gjort det på denne måde, hvis A-15 havde en diskette!) Og installere fortsat, og alt er fint.

Sammenfattende:
  • På en anden pc-system med FDD:
  • Opret en Win98 bootdisk, download Wipeout og kopiere unziped wipeout.exe om bootdisk
    2. Installer Toshi HDD som C: /
    3. Boot op med en Win98 bootdisk
    4. Oplåsning harddisken med LOCK C:
    5. Kør Wipeout C:
    6. Genstart og boot med win98 CD
    7. Kør installationsprogrammet indtil alle filer er kopieret og lukke pc'en. Det skal på den første Setup-restart-Message.
    8. Geninstaller harddisken på Toshi og fortsætte installationen.
Mit problem med denne løsning:

1) Min Toshiba Tecra S1 har ingen diskettedrev ... kan jeg bruge en USB-stick?
2) Jeg har en win98 opsving diskette, men jeg ved ikke, om det har den "Wipeout-program", og hvis den ikke jeg ved ikke, hvor jeg kan hente en
3) hvad er HDD og FDD, og hvor kan jeg finde en win98 cd?

http://www.daniweb.com/forums/thread40332.html

Hjælp plzzzzzz! Jeg forstår virkelig ikke ønsker at have til at købe en anden bærbar som jeg har fået knyttet til denne en
Old 23 april 2008, 22:45
Donor-Gruppen

http://www.computer-juice.com/forums...boot-up-16558/

Skimme igennem denne tråd, det kan svare på et par spørgsmål.
Old 12 marts 2009, 05:26
Bandlyst Gruppen

Blot kopiere NTLDR fra enhver anden computer, du har eller fra dine venner og derefter indsætte den i systemer root drevet ved hjælp af kommandoen, hvis u know kommando, men bare rolig computer automatisk vil instruere dig.
Old 14 marts 2009, 17:36
Medlem Gruppen

Udfør Fdisk.exe og geninstallere Windows
Old 15 marts 2009, 02:40
Donor-Gruppen

Ikke nogen tjekke post datoer eller endog post tæller for den sags skyld? denne tråd er næsten et år gamle og op kun nogensinde indsendt 1 tråd, og han har ikke været her siden den dag han tiltrådte sidste år ... komme på folk begynder kontrol datoer ...
Old 18. marts 2009, 01:08
Bandlyst Gruppen

Du kan gå gennem denne artikel http://support.microsoft.com/kb/320397
Old 18 marts 2009, 07:37
Donor-Gruppen

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
"A Disk Læs fejl Tryk Ctrl + Alt + Del for at genstarte" - Windows ikke opstart pinkytwoscoops Windows-operativsystemer 8 5. jun 2009 13:45
NTLDR mangler besked ved start julez Windows-operativsystemer 3 6. maj 2008 04:30
NTLDR mangler, vil ikke starte op! Jack06 Windows-operativsystemer 7 20. apr 2008 11:28
NTLDR mangler! pernellwhittaker Windows-operativsystemer 3 26. sep 2007 09:42
NTLDR mangler hjælp xenovia General Hardware Chat 3 13. sep 2007 10:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.