vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

NTLDR puuttuu painamalla CTRL + ALT + DEL uudelleen

Reply

Thread Tools
Old 23 huhtikuu 2008, 20:17
Uusi Jäsen

Default NTLDR puuttuu painamalla CTRL + ALT + DEL uudelleen

En luultavasti ole Techie kuten useimmat ihmiset täällä. Annoin kannettavaa tietokonetta varten "diagnosoimaan" minun paikallisten pelle joukkue ja oli hyvin pettynyt. He eivät voineet korjata minun Toshiba Tecra S1. Pelle sanoi minulle, että tarvitaan uusi hardrive mutta im ihme, jos mies tiesi mitä teki ensinnäkin niin im odottava joku voi auttaa minua.

Ongelma: tietokone sanoo seuraavasti: NTLDR puuttuu painamalla CTRL + ALT + DEL uudelleen.

Mahdollinen ratkaisu löytyy Toshiba apua foorumilla:
http://forums.computers.toshiba-euro...threadID=24292

Kovalevy oli "Lukittu", niin vaikka olen uudelleen jäljelle jäi tiedot on suojattu, joten tietokone meni vaikka sen boot järjestys, ja pysäyttää kiintolevyn, joten NTLDR viesti. Oli tiedot edelleen olemassa etsii Windows XP: ssä.

SO jotta tehdä tuore asentaa, minun tapauksessani asentaa Windows 98 ja sen jälkeen päivittää XP, minulla oli laittaa kovalevy toisessa tietokoneessa että oli levykeasema, käynnistää Windows 98 käynnistyslevyä, kun sain komentokehotteen, muuttaa C:, kirjoita sitten LUKITTU /? Tämä lukitsemattomat asemasta.

Sitten käytetään vähän apuohjelma nimeltään Wipeout Poista ajaa, olen kirjoittanut uudelleenmuotoilla C:, sitten alkoi asentaa Win98, mutta lopetti heti asentaa ohjelman kopioida tiedostoja asemasta. Sitten poistetaan kiintolevyltä ja laita se takaisin satelliittikeskuksen (en olisi tehnyt sitä tällä tavalla, jos A-15 oli levyke!) Ja asentaa jatkui, ja kaikki on hyvin.

Yhteenvetona:
  • Käytössä toisen PC-järjestelmän FDD:
  • Luo win98 Bootdisk, lataa Wipeout ja kopioi unziped wipeout.exe annetun bootdisk
    2. Asenna Toshi HDD C: /
    3. Käynnistyä kanssa win98 Bootdisk
    4. Avaa HDD kanssa LOCK C:
    5. Suorita Wipeout C:
    6. Käynnistä uudelleen ja käynnistyksen kanssa win98 CD
    7. Suorita asennusohjelma kunnes kaikki tiedostot on kopioitu ja sammuttaa tietokoneen. Sen pitäisi olla ensimmäinen asennus-restart-Viesti.
    8. Uudelleenasennus HDD on Toshi ja jatka asennusta.
Minun ongelmani tämän ratkaisun:

1) Oma Toshiba Tecra S1 ei ole levykeasemaa ... voin käyttää USB-muistille?
2) Olen win98 elpyminen huolimaton, mutta en tiedä, jos se on "Wipeout ohjelma" ja jos se ei ole en tiedä mistä voin ladata yhden
3) Mikä on kiintolevy ja FDD ja mistä löydän Win98-CD?

http://www.daniweb.com/forums/thread40332.html

auttaa plzzzzzz! En todellakaan halua ostaa toista tietokonetta, koska olen saanut liitetty tähän
Old 23 huhtikuu 2008, 22:45
Rahoittajien ryhmän

http://www.computer-juice.com/forums...boot-up-16558/

Lukaista tämän säikeen se voisi vastata muutamaan kysymykseen.
Old 12 maaliskuu 2009, 05:26
Banned ryhmän

Yksinkertaisesti kopioida Ntldr mistä tahansa muusta tietokone sinulla on tai ystäviesi ja sitten liittää sen järjestelmien root ajaa käyttämällä komentoa, jos u tietää komennon, mutta älä huoli tietokone automaattisesti sinua.
Old 14 maaliskuu 2009, 17:36
Jäsen

Suorittaa Fdisk.exe ja asenna windows
Old 15 maaliskuu 2009, 02:40
Rahoittajien ryhmän

Ei kukaan tarkistaa post päivämäärät tai jopa postitse laskee kyseisen asian? tämän säikeen on lähes vuoden vanha ja op vain koskaan lähetetty 1 säiettä, ja hän ei ole täällä, koska seuraavana päivänä hän siirtyi viime vuonna ... tulla ihmiset alkavat tarkkailun päivämäärät ...
Old 18 maaliskuu 2009, 01:08
Banned ryhmän

Voit käydä läpi tämä artikkeli http://support.microsoft.com/kb/320397
Old 18 maaliskuu 2009, 07:37
Rahoittajien ryhmän

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
"A Disk Lue virhe Paina Ctrl + Alt + Del uudelleen" - Windows ei booting pinkytwoscoops Windows-käyttöjärjestelmät 8 5th Jun 2009 13:45
NTLDR puuttuu viesti käynnistyksen julez Windows-käyttöjärjestelmät 3 6. toukokuuta 2008 04:30
NTLDR Missing, ei käynnisty? Jack06 Windows-käyttöjärjestelmät 7 20th Apr 2008 11:28
NTLDR puuttuu! pernellwhittaker Windows-käyttöjärjestelmät 3 26. Sep 2007 09:42
NTLDR puuttuu-apua xenovia Rautatavaran Chat 3 13. Sep 2007 10:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.