En luultavasti ole Techie kuten useimmat ihmiset täällä. Annoin kannettavaa tietokonetta varten "diagnosoimaan" minun paikallisten pelle joukkue ja oli hyvin pettynyt. He eivät voineet korjata minun Toshiba Tecra S1. Pelle sanoi minulle, että tarvitaan uusi hardrive mutta im ihme, jos mies tiesi mitä teki ensinnäkin niin im odottava joku voi auttaa minua.
Ongelma: tietokone sanoo seuraavasti: NTLDR puuttuu painamalla CTRL + ALT + DEL uudelleen.
Mahdollinen ratkaisu löytyy Toshiba apua foorumilla:
http://forums.computers.toshiba-euro...threadID=24292
Kovalevy oli "Lukittu", niin vaikka olen uudelleen jäljelle jäi tiedot on suojattu, joten tietokone meni vaikka sen boot järjestys, ja pysäyttää kiintolevyn, joten NTLDR viesti. Oli tiedot edelleen olemassa etsii Windows XP: ssä.
SO jotta tehdä tuore asentaa, minun tapauksessani asentaa Windows 98 ja sen jälkeen päivittää XP, minulla oli laittaa kovalevy
toisessa tietokoneessa että oli levykeasema, käynnistää Windows 98 käynnistyslevyä, kun sain komentokehotteen, muuttaa C:, kirjoita sitten LUKITTU /? Tämä lukitsemattomat asemasta.
Sitten käytetään vähän apuohjelma nimeltään Wipeout Poista ajaa, olen kirjoittanut uudelleenmuotoilla C:, sitten alkoi asentaa Win98, mutta lopetti heti asentaa ohjelman kopioida tiedostoja asemasta. Sitten poistetaan kiintolevyltä ja laita se takaisin satelliittikeskuksen (en olisi tehnyt sitä tällä tavalla, jos A-15 oli levyke!) Ja asentaa jatkui, ja kaikki on hyvin.
Yhteenvetona:
- Käytössä toisen PC-järjestelmän FDD:
- Luo win98 Bootdisk, lataa Wipeout ja kopioi unziped wipeout.exe annetun bootdisk
2. Asenna Toshi HDD C: /
3. Käynnistyä kanssa win98 Bootdisk
4. Avaa HDD kanssa LOCK C:
5. Suorita Wipeout C:
6. Käynnistä uudelleen ja käynnistyksen kanssa win98 CD
7. Suorita asennusohjelma kunnes kaikki tiedostot on kopioitu ja sammuttaa tietokoneen. Sen pitäisi olla ensimmäinen asennus-restart-Viesti.
8. Uudelleenasennus HDD on Toshi ja jatka asennusta.
Minun ongelmani tämän ratkaisun:
1) Oma Toshiba Tecra S1 ei ole levykeasemaa ... voin käyttää USB-muistille?
2) Olen win98 elpyminen huolimaton, mutta en tiedä, jos se on "Wipeout ohjelma" ja jos se ei ole en tiedä mistä voin ladata yhden
3) Mikä on kiintolevy ja FDD ja mistä löydän Win98-CD?
http://www.daniweb.com/forums/thread40332.html
auttaa plzzzzzz! En todellakaan halua ostaa toista tietokonetta, koska olen saanut liitetty tähän