![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Guys Jeg vil nu få denne besked på at forsøge at starte op på min computer, jeg har prøvet at starte op med Windows XP-disken, jeg har også forsøgt lave en boot disk med bcupdate2 (Jeg fik at vide det ville ordne det). Jeg er løbet tør for ideer og håber nogen kan kaste lys på det. Desværre har jeg ikke vide, hvad der kunne have forårsaget den, men vil være sikker på at gøre en virus scan, adware scan, defragmenteres og oprydning, når jeg er i stand til at starte op igen. Thanks for any help nogen kan give mig! Skål jack |
|
| |||
| |||
| har du nogen hardware ændringer op til 3 dage før det skete? prøv igen siddepladskapacitet kabler, har du sikkerhedskopieret dine data? og hvad der sker, når du bruger startdiskette, betyder det bare vende tilbage til ntldr mangler side, og du bliver nødt til at ændre "boot order" i dine systemer BIOS til først at vælge den diskette / cd-drev (til tider kaldet "flytbare medier Drive" ) hvis der ikke allerede har gjort fejl ske: P |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan vi få lidt mere information? Er disse ATA eller SATA-diske, RAID eller ej, betyder, at maskinen har et diskettedrev / cdrom / DVD? Hvis du nævner bundkortet kan vi huske på, mærkelige disk drivere det kunne have været bruger. Var der flere partitioner, at du er bekendt med, kan du bedømme, om dit system drev var nær fuld?
| |||
| |||
| Den bit om disketter er, at diskettedrev burde være tom. Jeg vil tjekke CDROM / DVD er tom for, og at du ikke har fået en memory stick i enhver USB eller særlige kortets hukommelse slot. |
|
| |||
| |||
| Lige fundet dette: http://www.tinyempire.com/notes/ntld...ee_this_screen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Boot af en XP-cd og gøre det ANDET reparation valg, alle data vil forblive intakt.
| |||
| |||
| Hi Guys Jeg skal have noget ændret boot prioritet fordi harddisken var den oprindelige opstartsenhed dumme mig! Nu er jeg i stand til at komme igennem til genopretning konsol (David Jeg kunne ikke se en 2. reparation option?) Og starte på kommandoer FIXBOOT, svarer Ja CD \ Attrib-H NTLDR Attrib-s NTLDR Attrib-r NTLDR Attrib-H NTDETECT.COM Attrib-s NTDETEC.COM Attrib-r NTDETECT.COM COPY X: \ i386 \ NTLDR C: \ COPY X: \ i386 \ NTDETECT.COM C: \ fra dette link http://www.5starsupport.com/faq/booting.htm # 7-9 alt gik godt, indtil jeg fik at Attrib-H NTLDR så kom tilbage med systemet ikke kan finde den Fie eller mappe angivet. En ven foreslog FIXMBR men ikke hjalp enten. Hvis det ikke var for det faktum, at jeg har 265GB af data og MMS på min computer jeg vil lave en frisk installation, men vil gerne overlade dette som en sidste udvej! Glemte at svare på dine spørgsmål gutter, jeg i øjeblikket ikke har et diskettedrev installeret således har slået det fra BIOS Begge dvd forfatter og hardrive er SATA Bundkortet jeg bruger er en ASUS p5E |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, kan du hente data fra din hd? ikke 100% sikker på, hvordan du dog så finde nogen, der kan vejlede dig om at gøre det så friske installere. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Mangler NTLDR i Windows 2003 | pmcg03 | Windows-operativsystemer | 1 | 4 juni 2009 11:50 |
| Dual Boot Nu XP plejer Boot NTLDR Mangler | trayde | Windows-operativsystemer | 4 | 18 marts 2009 07:07 |
| NTLDR mangler besked, når du tænder | pitoyauco | Windows-operativsystemer | 5 | 14 marts 2009 17:38 |
| NTLDR mangler! | pernellwhittaker | Windows-operativsystemer | 3 | 26. sep 2007 09:42 |
| NTLDR mangler hjælp | xenovia | General Hardware Chat | 3 | 13. sep 2007 10:06 |
| Thread Tools | |
| |