![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg var afinstallation af Office 2007, men annullerede installationen halvvejs gennem. Det aflyste held (som i det nævnte 'afinstallationen er blevet annulleret "og så jeg lukkede vinduet). Så nu er det program, er stadig på listen Programmer, men tilsyneladende er det kun 502mb og når jeg forsøger at fjerne eller ændre det en dialogboks popper op fortæller mig "Installationsprogrammet kunne ikke finde nogen tilgængelige produkter installere. bedes du kontakte din systemadministrator. Hvordan slipper jeg for optagelse på listen, ville jeg ønske at installere Office igen og derefter afinstallere den helt igen? Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| satte kontor disken tilbage i og bruge til at afinstallere. Hvis den ikke vil, og derefter reparere den, afinstallere den og geninstallere den.
| |||
| |||
| Thanks, at arbejdet: D |
|
| |||
| |||
| Din vil have for manuelt at slette dem. Slet mappen / filer på c: / Program Files / Microsoft Office / Slet hele mappen. Der vil også være et par poster i registreringsdatabasen, så du vil have et kig derind, og slette noget i forbindelse med Microsoft Office. Husk at sikkerhedskopiere dine nuværende registreringsdatabasen, før du foretager nogen ændringer: File> Export> Gem Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Tak, jeg slettet programfilerne mappe men jeg har installeret Office 2000 i stedet for, så skal jeg holde registreringsdatabaseposter? |