![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olin poistamalla Office 2007, mutta peruutti asennuksen puoli läpi. Se peruutetaan onnistuneesti (kuten se sanoi "poistoprosessin on peruutettu" ja sitten suljettu ikkuna). Nyt ohjelma on edelleen ohjelmien luetteloon, vaikka ilmeisesti se on vain 502mb ja aina kun yritän poistaa tai muuttaa sitä valintaikkuna tulee esiin sanovat "asennusohjelma ei ole voinut löytää kaikki saatavilla olevat tuotteet asentaa. ota yhteyttä järjestelmänvalvojaan ". Miten pääsen eroon merkinnän luettelosta, minä tarvitse asentaa Office uudelleen ja sitten poistaa se kokonaan uudelleen? Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| asettaa virkaan levy takaisin ja käyttämään sitä uninstall. Jos se ei sitten korjailemaan, poista se ja asenna se.
| |||
| |||
| Kiitos, että toiminut: D |
|
| |||
| |||
| Sinun tulee olla manuaalisesti poistaa ne. Poista kansio / tiedostoja c: / Program Files / Microsoft Office / Poistaa koko kansion. On myös tulee muutaman rekisterimerkinnöistä, joten olet menossa on oltava katsoa, ja poistaa mitään liittyy Microsoft Office. Muista varmuuskopioida nykyinen rekisteri ennen muutosten tekemistä: Tiedosto> Vie> Tallenna Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Kiitos, olen poistanut Program Files-kansioon, mutta olen asentanut Office 2000 sijasta, niin minun pitäisi pitää rekisterimerkinnät? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kuinka jotta Uninstall Jotkin Office Update? | dhawalmkt | Office Suites & Applications | 2 | 21 syyskuu 2009 20:19 |
| Siirtyminen Microsoft Office 2007 Outlook PC 2 Microsoft Office X Entoutage Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th Jun 2009 15:52 |
| Ei voi avata Asiakirja Tallennettu Office 2007 Open Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5th Mar 2009 11:25 |
| Miksi HECK kallistuksen Office 07 uninstall. | Haun | General Software Chat | 1 | 19. marraskuu 2008 22:06 |
| Office 2007 auttaa | elstewy | Office Suites & Applications | 1 | 26. Jan 2008 17:21 |
| Thread Tools | |
| |