![]() |
|
|
|||
|
|||
|
He,
Ik was het verwijderen van Office 2007, maar de installatie geannuleerd halverwege. Het succes geannuleerd (als in, hij zei 'verwijderen is geannuleerd' en vervolgens op Ik sloot het raam). Dus nu is het programma nog op de lijst Programma's, maar blijkbaar is het nog maar 502mb en wanneer ik probeer te verwijderen of wijzigen een dialoogvenster vertellen me 'Setup kan niet vinden alle beschikbare producten te installeren. Neem contact op met uw systeembeheerder. Hoe kom ik van het item op de lijst, zou ik nodig om Office te installeren en daarna verwijderen volledig weer? Bedankt. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
brengt het kantoor disc terug in en het gebruik dat om het programma te verwijderen. Als het niet, dan herstellen, verwijderen en opnieuw installeren.
|
|||
|
|||
|
Bedankt, dat werkte: D
|
|
|
|||
|
|||
|
Je zal hebben om handmatig te verwijderen.
Verwijder de map / bestanden in c: / Program Files / Microsoft Office / Verwijderen hele map. Er zijn ook gaan om een paar registry entries, dus je zal moeten kijken in, en verwijder alles wat in verband met Microsoft Office. Vergeet niet om een back-up van uw huidige register voordat u wijzigingen: Bestand> Exporteren> Opslaan Regards Jason |
|
|
|||
|
|||
|
Bedankt, ik verwijderde de map Program Files, maar ik heb geïnstalleerd Office 2000 plaats, dus moet ik houden van het register entries?
|