![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg var avinstallere Office 2007, men avbrutt installasjonen halvveis gjennom. Det avbestilling suksess (som i det sa "avinstallasjonsprosessen er avlyst", og da jeg lukket vindu). Så nå programmet er fortsatt på programmer, men tydeligvis er det bare 502mb og når jeg prøver å avinstallere eller endre det en dialogboks kommer opp fortelle meg oppsett fant ingen tilgjengelige produktene for å installere. kan du kontakte systemadministrator. Hvordan blir jeg kvitt i oppføringen på listen, ville jeg ha for å installere Office på nytt og deretter avinstallere det helt nytt? Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sette kontor platen igjen og bruke den for å avinstallere. Hvis det ikke vil, og deretter reparere det ved å avinstallere den og installere den.
| |||
| |||
| Takk, som jobbet: D |
|
| |||
| |||
| Ditt skal ha manuelt slette dem. Slett mappe / filer på C: / Program Files / Microsoft Office / Slett hele mappen. Det finnes også skal få registeroppføringene, så du skal ha en titt på det, og sletter noe forbundet med Microsoft Office. Husk å sikkerhetskopiere din gjeldende registeret før du gjør noen endringer: File> Export> Lagre Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Takk, jeg slettet programfiler mappen men jeg har installert Office 2000 i stedet, så skal jeg holde registeroppføringene? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvor å Ikke installerbar Noen Office Update? | dhawalmkt | Office Suites & Applications | 2 | 21 september 2009 20:19 |
| Flytte fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| Ikke kan åpne dokumenter lagret i Office 2007 til Åpne i Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5 mars 2009 11:25 |
| Hvorfor pokker skrånende Office 07 avinstallere. | Haun | General Software Chat | 1 | 19 nov 2008 22:06 |
| Office 2007 hjelp | elstewy | Office Suites & Applications | 1 | 26 januar 2008 17:21 |
| Thread Tools | |
| |