![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallå, Jag var avinstallera Office 2007, men förfallna installationen halvvägs igenom. Det förfallna framgång (som i den nämnda "avinstallationen har ställts in" och sedan jag stängt fönstret). Så nu programmet är fortfarande på programmen lista, men tydligen är det bara 502mb och när jag försöker avinstallera eller ändra en dialogruta dyker upp säger "Det gick inte att hitta alla tillgängliga produkter att installera. Kontakta systemadministratören ". Hur blir jag av med posten på listan, skulle jag behöva installera Office igen och sedan avinstallera det helt igen? Tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sätta kontoret skivan igen och använda det för att avinstallera. Om den inte kommer, då reparera det, avinstallera den och installera den.
| |||
| |||
| Tack, som fungerade: D |
|
| |||
| |||
| Dina händer måste manuellt ta bort dem. Ta bort mappen / filerna till C: / Program Files / Microsoft Office / Radera hela mappen. Det kommer också att vara några registerposter, så du kommer behöva ta en titt på det och ta bort allt som hänger samman med Microsoft Office. Kom ihåg att säkerhetskopiera dina nuvarande registret innan du gör några ändringar: Arkiv> Exportera> Spara Regards Jason |
|
| |||
| |||
| Tack, jag bort mappen Program men jag har installerat Office 2000 i stället, så ska jag hålla registerposter? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Avinstallera Vissa Office Update? | dhawalmkt | Office Suites & Applications | 2 | 21 september 2009 20:19 |
| Att gå över från Microsoft Office 2007 Outlook på datorn 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| Kan inte öppna dokument sparade i Office 2007 att öppna i Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5 mars 2009 11:25 |
| Varför i helsike cant Office 07 avinstallera. | Haun | General Software Chat | 1 | 19 november 2008 22:06 |
| Office 2007 hjälper | elstewy | Office Suites & Applications | 1 | 26 januari 2008 17:21 |
| Thread Tools | |
| |