![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dont tror, dette er blevet indsendt endnu, men her er den officielle download side:
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fik den i går, har forsøgt at konfigurere en 4870 med 8800 og fik flere BSODs (kinda) Så meget for at kunne bruge 8800 for PhysX lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Sorry for at høre, at m8y ...... Jeg har lige kastede den x64-versionen på min Lappy og det gik godt .... fundet hvert føreren og gjorde præcis, som man sagde om tin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Downlaoded den x64 version nat, i håb om at installere den ved siden af min nuværende vista system på en dual boot senere
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enhver sætte dette på en EeePC? Jeg kan holde fast på noget senere, eller endda på min primære computer, jeg har sikkerhedskopieringer så let kan gå tilbage til XP, kan lige så godt komme med tiden, denne RC kopi der menes at være ganske god.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installeret uden problemer. AVG også installeret denne gang (ikke på beta-version). Alt i alt ser godt ud.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Downloadede x64 på 5th, havn't installeret endnu er dog, som jeg venter på Vista første (nye bygge, har brug for en ny DVD-drev til vista til at arbejde), så jeg vil ikke have nogen komplikationer med bootmanager. Kan ikke vente med at prøve det selv
|
| |||
| |||
| Jeg vil være at sætte det på mit største pc aften. Besluttede jeg kan så godt gå hele vejen, ikke fundet nogen fejl med RC alligevel så regnede hvorfor ikke.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Citat:
Nope. Men alt det bedste!
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Stolt medlem af ASAP & UNITE |