![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Dont sitä mieltä, että tämä ei ole vielä julkaistu, mutta tässä on virallinen lataussivu:
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Sain sen eilen yrittänyt setup yksi 4870 kanssa 8800 ja sai useita BSODs (parturi)
Niin paljon, että voitaisiin käyttää 8800 varten PhysX lol
Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
|
|||
|
|||
|
Pahoillani, että m8y ...... Minä vain heitti sen x64 versio minun Lappy ja se meni hyvin .... löytyy jokaiselle kuljettajalle ja teki juuri niin kuin se sanoi tina.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Downlaoded että x64-versio viime yönä, haluavat asentaa sen rinnalla nykyisen näköala järjestelmä käyttää kaksitahoista boot myöhemmin
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kuka tahansa saattaa tämän joka EeePC?
Voisin kiinni sitä jotain myöhemmin, tai jopa minun tärkeimmät tietokonesovellukset, olen backups niin voi helposti palata XP, voisi yhtä hyvin saada kanssa kertaa, tämä RC kappale on tarkoitus olla melko hyvä.
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Asennettuna ilman ongelmia. AVG asennetaan myös tällä kertaa (ei ole beta-versio). Kaikki näyttää hyvältä.
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ladatut x64 annetun 5th, havn't asennettu vielä vaikka, kuten olen odottanut Vistan ensimmäinen (uusi rakentaa, tarvitaan uusi DVD ajaa näköala töihin) niin, että minulla ei ole mitään komplikaatioita kanssa bootmanager.
Can't wait to try it out vaikka
|
|
|||
|
|||
|
Aion olla että se minun tärkeimmät PC tänä iltana.
Päätti voin myös tehdä koko rahan edestä, ei löytänyt mitään vikoja kanssa RC vielä niin tajunnut, miksi ei.
|
|||
|
|||
|
Quote:
Nope. Mutta kaikkea hyvää!
|
|||
|
|||
|