![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dont tror dette har blitt lagt til ennå, men her er den offisielle siden for nedlasting:
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fikk det i går, prøvde å setup en 4870 med 8800 og fikk flere BSODs (litt) Så mye for å kunne bruke 8800 for PhysX lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Beklager at m8y ...... Jeg bare kastet x64 versjonen på min Lappy og det gikk bra .... funnet hver sjåfør og gjorde akkurat som det het på tinn. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Downlaoded den x64-versjonen går kveld, i håp om å installere den sammen med min nåværende vista system på en dual boot senere
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Anyone sette dette på en EeePC? Jeg kan stikke den på noe senere, eller til og med på min viktigste datamaskin, har jeg sikkerhetskopier så enkelt kan gå tilbake til XP, kan like godt komme med tiden, dette RC kopien er ment å være ganske god.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installert uten problemer. AVG også installert denne gangen (ikke på beta-versjon). Alt i alt ser bra ut.
|
| |||
| |||
| Downloaded x64 på 5., havn't installert ennå skjønt, mens jeg venter på Vista først (nybygg, trenger en ny DVD-stasjon for vista å jobbe), slik at jeg ikke vil ha noen komplikasjoner med bootmanager. Kan ikke vente med å prøve det ut selv
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jeg skal legge den på min hoved PC kveld. Bestemte jeg kan like godt gå hele hog, ikke funnet noen feil med RC likevel så skjønte hvorfor ikke.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Nope. Men alle de beste!
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ Stolt medlem av ASAP & Unite |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Microsoft Releases Windows 7 og Windows Server 2008 R2 | philthomas | Windows-operativsystemer | 0 | 23 juli 2009 01:54 |
| Offisiell: CJ's Top10 3DMark01/06 benchmark Scores | SocialWarfare | General Hardware Chat | 293 | 3 juli 2009 06:00 |
| Service Pack 2 for Windows Server 2008 og Windows Vista | Bubba | Windows-operativsystemer | 4 | 27 mai 2009 08:22 |
| Det er offisielt: HD DVD er død, og formatet krigen er nå over | Hybr! D | Drivere og flyttbare medier | 4 | 7 april 2008 09:43 |
| Offisiell: CJ's 3DMark01/06/Overall benchmark resultater | SocialWarfare | General Hardware Chat | 0 | 24 august 2007 10:50 |
| Thread Tools | |
| |