![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dont think detta inlägg ännu, men här är den officiella hämtning:
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fick det i går, försökte att installera ett 4870 med en 8800 och fick flera BSODs (kinda) Så mycket för att kunna använda 8800 för PhysX lol
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Tråkigt att höra att m8y ...... Jag kastade bara x64-versionen på min lappy och det gick bra .... hittas varje förare och gjorde exakt som det stod på burken. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Downlaoded den x64-versionen går kväll, i hopp om att installera det parallellt med mitt nuvarande vista system på en dual boot senare
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Någon sätta detta på en EeePC? Jag kan klistra in den på något senare, eller ens på min huvuddator, jag har säkerhetskopior så enkelt kan gå tillbaka till XP, kan lika väl komma med tiden, denna RC exemplar är tänkt att vara ganska bra.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installeras utan problem. AVG installerade även denna gång (inte på beta-version). Allt som allt ser bra ut.
|
| |||
| |||
| Nedladdat x64 på 5: e, havn't installerat ännu dock, och jag väntar på Vista först (nytt bygga, behöver en ny DVD-enhet för Vista till arbete) så att jag inte får några komplikationer med BootManager. Can't wait to try it out om
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jag kommer att lägga det på min stora dator ikväll. Bestämde jag kan lika gärna gå hela steget fullt ut, inte funnit något fel med RC ännu så tänkte varför inte.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Citat:
Nope. Men allt det bästa!
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Stolt medlem i ASAP & UNITE |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Microsoft Releases Windows 7 och Windows Server 2008 R2 | philthomas | Windows-operativsystem | 0 | 23 juli 2009 01:54 |
| Officiella: CJ: s TOP10 3DMark01/06 riktmärke Poäng | SocialWarfare | General Hardware Chat | 293 | 3 juli 2009 06:00 |
| Service Pack 2 för Windows Server 2008 och Windows Vista | Bubba | Windows-operativsystem | 4 | 27 maj 2009 08:22 |
| Det är officiellt: HD DVD är död, det format kriget nu är över | Hybr! D | Drives & Removable Media | 4 | 7 april 2008 09:43 |
| Officiella: CJ: s 3DMark01/06/Overall riktmärke resultat | SocialWarfare | General Hardware Chat | 0 | 24 august 2007 10:50 |
| Thread Tools | |
| |