mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Ok Næsten Der: Nu ved jeg ikke kan få Windows til at Udfør Automatiske opdateringer?

Reply

Thread Tools
Old 3. juni 2009, 08:47
ny
Ny Medlem Gruppen

Default Ok Næsten Der: Nu ved jeg ikke kan få Windows til at Udfør Automatiske opdateringer?

Windows vil ikke få opdateringer via Security Center eller direkte fra webstedet. Det holder kommer tilbage med fejl nummer: 0x80072EFF. Det vil ikke lade mig komme forbi hjemmesiden eller gøre noget andet. Når jeg ser for info om denne fejl jeg kan ikke finde den eller at jeg mangler det.

Men når jeg får disse opdateringer Jeg ønsker ikke SP3 eller IE 8, da de skyldes problemerne i første omgang.
Old 3. juni 2009, 08:57
Administrator Gruppen

Default Ok Næsten Der: Nu ved jeg ikke kan få Windows til at Udfør Automatiske opdateringer?

En Google siger, det er en serverfejl deres ende, og til at vente på, at det er fast.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3. juni 2009, 09:07
ny
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Hybr! D View Post
En Google siger, det er en serverfejl deres ende, og til at vente på, at det er fast.
Mange tak for at kontrollere, at ud. Jeg vil prøve igen senere, og opdaterer denne post.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Når min pc gør den automatiske opdateringer, er det altid ... broonie Office Suites & Applications 1 21. nov 2008 14:39
Windows-opdateringer quincysw Windows-operativsystemer 7 20 oktober 2008 12:56
Problem, da installere automatiske Windows Update taffyjenks Windows-operativsystemer 5 27 august 2008 10:45
Problem med at hente og installere automatiske opdateringer af XP VijayPal Windows-operativsystemer 3 5. jun 2008 10:15
Automatiske opdateringer! craiig Windows-operativsystemer 2 27 april 2008 11:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.