![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Windows vil ikke få opdateringer via Security Center eller direkte fra webstedet. Det holder kommer tilbage med fejl nummer: 0x80072EFF. Det vil ikke lade mig komme forbi hjemmesiden eller gøre noget andet. Når jeg ser for info om denne fejl jeg kan ikke finde den eller at jeg mangler det. Men når jeg får disse opdateringer Jeg ønsker ikke SP3 eller IE 8, da de skyldes problemerne i første omgang. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En Google siger, det er en serverfejl deres ende, og til at vente på, at det er fast.
| |||
| |||
| Mange tak for at kontrollere, at ud. Jeg vil prøve igen senere, og opdaterer denne post. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Når min pc gør den automatiske opdateringer, er det altid ... | broonie | Office Suites & Applications | 1 | 21. nov 2008 14:39 |
| Windows-opdateringer | quincysw | Windows-operativsystemer | 7 | 20 oktober 2008 12:56 |
| Problem, da installere automatiske Windows Update | taffyjenks | Windows-operativsystemer | 5 | 27 august 2008 10:45 |
| Problem med at hente og installere automatiske opdateringer af XP | VijayPal | Windows-operativsystemer | 3 | 5. jun 2008 10:15 |
| Automatiske opdateringer! | craiig | Windows-operativsystemer | 2 | 27 april 2008 11:00 |
| Thread Tools | |
| |