![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Windows ei saa päivitysten kautta turvallisuutta keskustassa tai suoraan sivustolle. Se pitää tulossa takaisin virhe numero: 0x80072EFF. Se ei anna minun käydä läpi etusivulle tai tehdä mitään muuta. Kun katson info kyseistä virhettä en löydä sitä tai minulla puuttuu se. Kuitenkin sen jälkeen, kun saan ne päivitykset En halua SP3 tai IE 8, koska ne aiheuttivat ongelmia ensin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Google sanoo, tämä on palvelinvirhe lopun, ja odottamaan, että se on vahvistettava.
| |||
| |||
| Paljon kiitoksia tarkastamisessa siitä. Aion yrittää myöhemmin uudelleen ja päivittää tähän tehtävään. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kun minun PC tekee automaattisia päivityksiä, se on aina ... | broonie | Office Suites & Applications | 1 | 21. marraskuu 2008 14:39 |
| Windows-päivitykset | quincysw | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 20. lokakuu 2008 12:56 |
| Ongelma, koska asentamalla automaattisen Windows Update | taffyjenks | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 27th Aug 2008 10:45 |
| Ongelman lataamalla ja asentamalla automaattinen päivityksiä XP | VijayPal | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 5th Jun 2008 10:15 |
| Automaattiset päivitykset! | craiig | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 27th Apr 2008 11:00 |
| Thread Tools | |
| |