![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Windows vil ikke få oppdateringer gjennom Sikkerhetssenter eller direkte fra nettstedet. Det holder å komme tilbake med feil nummer: 0x80072EFF. Det vil ikke la meg komme forbi hjemmesiden eller gjøre noe annet. Når jeg leter etter informasjon om denne feilen jeg ikke finner det, eller jeg savner det. Men når jeg får disse oppdateringene Jeg ønsker ikke SP3 eller IE 8 som de forårsaket problemene i utgangspunktet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En Google sier dette er en feil på serveren sin ende, og vente på at den skal være løst.
| |||
| |||
| Tusen takk for at du sjekker ut. Jeg vil prøve igjen senere og oppdatere dette innlegget. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Når PC-en gjør det automatiske oppdateringer, den alltid ... | broonie | Office Suites & Applications | 1 | 21 nov 2008 14:39 |
| Windows-oppdateringer | quincysw | Windows-operativsystemer | 7 | 20 oktober 2008 12:56 |
| Problem siden installere automatiske Windows Update | taffyjenks | Windows-operativsystemer | 5 | 27 august 2008 10:45 |
| Problem med å laste ned og installere automatiske oppdateringer til XP | VijayPal | Windows-operativsystemer | 3 | 5 juni 2008 10:15 |
| Automatiske oppdateringer! | craiig | Windows-operativsystemer | 2 | 27 april 2008 11:00 |
| Thread Tools | |
| |