![]() |
|
| |||
| |||
| Hej gutter, Im ny til dette forum, jeg har læst en masse indlæg om det problem, jeg har, men cant tal for at få problemet løst. I sidste uge min Hp pavillon DV2000 bærbar styrtede ned køre på Windows XP. Jeg fjernede harddisk fra den bærbare computer. Jeg har nu købt en ny laptop DELL XPS M1330 kører på Windows Vista. Jeg ønskede at flytte min gamle filer til min nye bærbar, så jeg købte en HDD docking station. Jeg kan få adgang til min gamle harddisk men desværre ikke overføre anythhing til min nye bærbar. I løbende få adgang nægtet beskeder. Ive allerede forsøgt at ændre sikkerhedsindstillingerne for den gamle harddisk, ændres indstillingen men im stadig ikke i stand til at overføre mine personlige filer til min nye harddisk. Jeg selv kan ikke åbne for f.eks. et Word-dokument, som er på min gamle harddisk, jeg får, er adgang nægtet. Kan nogen venligst hjælpe mig løse dette: sukke:: sukke:: sukke: Tak. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan erstatter jeg Vista med XP på min laptop | Delaine | Windows-operativsystemer | 4 | 6 november 2009 16:39 |
| Vista Laptop Ram Tildeling | tatty1985 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 7 | 21. maj 2009 14:25 |
| Laptop Vista / XP spørgsmål | leland16 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 7 | 21. apr 2008 08:04 |
| Kører både Vista og XP på 1 Laptop | nslattery1974 | Windows-operativsystemer | 4 | 17 november 2007 18:18 |
| Acer bærbar med Vista -> XP | jgott | Windows-operativsystemer | 7 | 20. sep 2007 04:56 |
| Thread Tools | |
| |