![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, Im uusi tällä foorumilla, luin paljon virkaa noin ongelmani on, mutta kallistus luku saada ongelma ratkaistu. Viime viikolla minun HP Pavilion DV2000 kannettava tietokone kaatui runnin Windows XP: ssä. Olen poistanut kiintolevy siitä kannettava tietokone. Olen ostanut uuden kannettavan tietokoneen DELL XPS M1330 käynnissä Windows Vista. Halusin siirtää vanhat tiedostot uusi kannettava tietokone niin ostin HDD Docking Station. Voin käyttää vanha kiintolevy, mutta valitettavasti ei pidä siirtää anythhing minun uuden kannettavan tietokoneen. Olen jatkuvasti saada evätään viestejä. Ive jo yrittänyt muuttaa suojausasetuksia, että vanha kiintolevy, asetus muutoksia, mutta im vieläkään pysty siirtämään oman tiedostoja uusi kiintolevy. En edes voi avata esimerkiksi. Word-asiakirjan, joka on vanha kiintolevy, All I get on pääsy evätty. Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua ratkaisemaan tämä: huokaus:: sigh:: sigh: Kiitos. |