mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Oude hdd XP nieuwe laptop VISTA. Help alsjeblieft!

Reply

Thread Tools
Old 22 mei 2009, 15:02
Nieuw Lid Fractie

Hallo jongens,

Im nieuwe aan dit forum, ik lees veel berichten over het probleem dat ik heb maar cant cijfer te krijgen het probleem opgelost.

Afgelopen week mijn HP Pavilion DV2000 laptop crashte Runnin op Windows XP.
Ik verwijderde de harddisk van de laptop.

Ik heb nu een nieuwe laptop gekocht DELL XPS M1330 draait op Windows Vista.

Ik wilde mijn oude bestanden op mijn nieuwe laptop, dus ik kocht een HDD docking station.

Ik kan mijn oude harde schijf maar helaas geen anythhing naar mijn nieuwe laptop. Ik krijg continu toegang ontzegd berichten.

Ive al geprobeerd het veranderen van de beveiligingsinstellingen van de oude harde schijf, de instelling verandert, maar im nog niet in staat om mijn persoonlijke bestanden op mijn nieuwe harde schijf. Ik heb zelfs niet kunnen openen voor bijvoorbeeld. een Word-document dat op mijn oude harde schijf, alles wat ik krijg is de toegang geweigerd.

Can someone please help me dit oplossen: zucht:: zucht:: zucht:

Bedankt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.