mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Gamle HDD XP nye bærbare Vista. Hjelp please!

Reply

Thread Tools
Old 22 mai 2009, 15:02
New Member Group

Default Gamle HDD XP nye bærbare Vista. Hjelp please!

Hei folkens,

Im ny i dette forumet, jeg har lest mange innlegg om problemet jeg har men skrånende figuren for å få problemet løst.

Forrige uke min HP Pavilion DV2000 bærbar krasjet driver i Windows XP.
Jeg fjernet Harddrive fra laptop.

Jeg har nå kjøpt en ny bærbar DELL XPS M1330 kjører på Windows Vista.

Jeg ønsket å flytte min gamle filer til min nye laptop, så jeg kjøpte en HDD dokkingstasjon.

Jeg kan få min gamle harddisk men dessverre ikke overføre anythhing til min nye laptop. Jeg vil alltid få access denied meldinger.

Ive allerede prøvd å endre sikkerhetsinnstillingene i den gamle harddisken, innstillingen endres men im fremdeles ikke klarer å overføre mine personlige filer til min nye harddisk. Jeg kan ikke åpne for f.eks. et Word-dokument som er på min gamle harddisk, alt jeg får er access denied.

Kan noen vennligst hjelpe meg å løse dette: sukk:: sukk:: sukk:

Takk.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
How Do I Erstatt Vista med XP på min bærbare Delaine Windows-operativsystemer 4 6 november 2009 16:39
Vista Laptop Ram Allocation tatty1985 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 7 21 mai 2009 14:25
Laptop Vista / XP spørsmålet leland16 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 7 21 april 2008 08:04
Kjører både Vista og XP 1. Laptop nslattery1974 Windows-operativsystemer 4 17 nov 2007 18:18
Acer laptop med Vista -> XP jgott Windows-operativsystemer 7 20nde sep 2007 04:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.