mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Gamla hdd XP ny laptop VISTA. Hjälp snälla!

Reply

Thread Tools
Old 22 maj 2009, 15:02
New Member Group

Default Gamla hdd XP ny laptop VISTA. Hjälp snälla!

Hej killar,

Im ny till detta forum, jag har läst många inlägg om de problem jag har men betydande belopp för att få problemet löst.

Förra veckan min HP Pavilion DV2000 laptop kraschade Runnin om Windows XP.
Jag bort hårddisken från den bärbara datorn.

Jag har nu köpt en ny bärbar DELL XPS M1330 körs på Windows Vista.

Jag ville flytta min gamla filer till min nya laptop så jag köpte en HDD dockningsstation.

Jag kan använda min gamla hårddisk, men tyvärr inte överföra anythhing på min nya laptop. Jag kontinuerligt få tillgång nekas meddelanden.

Ive redan försökt att ändra säkerhetsinställningarna i den gamla hårddisken, inställningen ändras men im fortfarande inte kunna överföra mina filer till min nya hårddisk. Jag kan inte öppna för t ex. ett word-dokument som är på min gamla hårddisk, allt jag får är åtkomst nekad.

Kan någon snälla hjälpa mig att lösa detta: suck:: suck:: suck:

Tack.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Hur gör jag byta Vista med XP på min laptop Delaine Windows-operativsystem 4 6 november 2009 16:39
Vista Laptop Ram Tilldelningskoefficient tatty1985 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 7 21 maj 2009 14:25
Laptop Vista / XP fråga leland16 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 7 21 april 2008 08:04
Kör både Vista och XP på 1 Laptop nslattery1974 Windows-operativsystem 4 17 november 2007 18:18
Acer laptop med Vista -> XP jgott Windows-operativsystem 7 20:e sep 2007 04:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.