![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg har en gammel PII 400mhz notebook at arbejdet fint med 98, men jeg fik en kopi af xp strippet ned og installeret det. Notebook løber meget hurtigt med kun ét lille problem, min pcmcia slot er ikke recognized.I har indlæst alle de drivere jeg kunne tænke of.The devive manager havde nogle! men loadeing varierer drivere jeg har fjernet alle, men den diskette!. Men Enhedshåndtering viser ikke pcmcia port.This havn arbejdede fint med 98 og 2000. men med xp ikke lykken nogen idé hvordan jeg kan få XP til at se denne port.Thanks |
|
| |||
| |||
| Der måske en mulighed for, at enheden er ikke kompatibel med XP. Jeg vil tjekke Hardware Compatibility List eller HCL, på Microsofts websted for at se, om din PMCIA slot er kompatibel med XP. Hvilke poster er vist i Enhedshåndtering? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PCMCIA Laptop Wireless Adapter? | cwilson36 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 29. maj 2009 12:49 |
| DDR-400 i et slot af DDR333? | spidermonkey | CPU, bundkort og RAM | 7 | 30. sep 2008 09:35 |
| PCMCIA Wireless WiFi LAN Card rådgivning | jacktro | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 11 januar 2008 07:02 |
| MMC / SD-slot ikke læsning | NismoTyler | Windows-operativsystemer | 5 | 6. jan 2008 16:39 |
| Nr. AGP-slot | VJH | CPU, bundkort og RAM | 12 | 7 december 2007 19:00 |
| Thread Tools | |
| |