mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Old Notesbog og XP - PCMCIA-slot er ikke genkendt

Reply

Thread Tools
Old 24 marts 2009, 16:56
Ny Medlem Gruppen

Default Old Notesbog og XP - PCMCIA-slot er ikke genkendt

Hej alle,
Jeg har en gammel PII 400mhz notebook at arbejdet fint med 98, men jeg fik en kopi af xp strippet ned og installeret det. Notebook løber meget hurtigt med kun ét lille problem, min pcmcia slot er ikke recognized.I har indlæst alle de drivere jeg kunne tænke of.The devive manager havde nogle! men loadeing varierer drivere jeg har fjernet alle, men den diskette!. Men Enhedshåndtering viser ikke pcmcia port.This havn arbejdede fint med 98 og 2000.
men med xp ikke lykken nogen idé hvordan jeg kan få XP til at se denne port.Thanks
Old 24 marts 2009, 21:32
Ny Medlem Gruppen

Default Old Notesbog og XP - PCMCIA-slot er ikke genkendt

Der måske en mulighed for, at enheden er ikke kompatibel med XP.

Jeg vil tjekke Hardware Compatibility List eller HCL, på Microsofts websted for at se, om din PMCIA slot er kompatibel med XP.

Hvilke poster er vist i Enhedshåndtering?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
PCMCIA Laptop Wireless Adapter? cwilson36 Laptops, Mobiles & PDA'er 1 29. maj 2009 12:49
DDR-400 i et slot af DDR333? spidermonkey CPU, bundkort og RAM 7 30. sep 2008 09:35
PCMCIA Wireless WiFi LAN Card rådgivning jacktro Laptops, Mobiles & PDA'er 1 11 januar 2008 07:02
MMC / SD-slot ikke læsning NismoTyler Windows-operativsystemer 5 6. jan 2008 16:39
Nr. AGP-slot VJH CPU, bundkort og RAM 12 7 december 2007 19:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.