vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Vanha muistikirjaa ja Xp - PCMCIA korttipaikka ei tunnisteta

Reply

Thread Tools
Old 24 maaliskuu 2009, 16:56
Uusi Jäsen

Default Vanha muistikirjaa ja Xp - PCMCIA korttipaikka ei tunnisteta

Hei kaikille,
Minulla on vanha PII 400MHz Notebook että työ sakko on 98 mutta sain kopion xp riisuttu ja asentaa sen. Notebook kulkee hyvin nopeasti, joissa oli vain yksi pieni ongelma, minun pcmcia-korttipaikka ei recognized.I ladattu kaikki ohjaimet Voisin ajatella of.The devive johtaja oli noin! mutta loadeing vaihtelee kuljettajien olen poistanut kaikki mutta levyke!. Mutta laite johtaja ei näytä pcmcia port.This satama toimi hyvin 98 ja 2000.
mutta xp ei onnea mitään käsitystä siitä, miten voin saada xp nähdä tämän port.Thanks
Old 24 maaliskuu 2009, 21:32
Uusi Jäsen

Default Vanha muistikirjaa ja Xp - PCMCIA korttipaikka ei tunnisteta

On ehkä mahdollista, että laite ei ole yhteensopiva XP.

Haluan tarkistaa Hardware Compatibility List, tai HCL, Microsoftin web-sivuilla näet, jos PMCIA slot on yhteensopiva XP.

Mitä merkinnät näkyvät laitteen johtaja?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
PCMCIA Laptop Langaton sovitin? cwilson36 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 29. toukokuuta 2009 12:49
DDR-400, joka slot on DDR333? spidermonkey CPUs, Emolevyt & RAM 7 30 Sep 2008 09:35
PCMCIA Langaton WiFi LAN Card neuvoja jacktro Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 11. Jan 2008 07:02
MMC / SD-korttipaikka ei käsittelyssä NismoTyler Windows-käyttöjärjestelmät 5 6. Jan 2008 16:39
Ei AGP-korttipaikka VJH CPUs, Emolevyt & RAM 12 7. Joulukuu 2007 19:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.