mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Old Notatbok og Xp - PCMCIA sloten er ikke gjenkjent

Reply

Thread Tools
Old 24th 2009 Mar, 16:56
New Member Group

Default Old Notatbok og Xp - PCMCIA sloten er ikke gjenkjent

Hei alle sammen,
Jeg har en gammel PII 400 MHz bærbare som fungerer fint med 98 men jeg har en kopi av xp strippet ned og installert den. Notatbok kjører svært raskt med bare ett lite problem, min PCMCIA sloten er ikke recognized.I har lastet alle driverne jeg kunne tenke of.The devive manager hadde noen! men loadeing varierer driverne jeg har eliminert all men slapp!. Men Enhetsbehandling viser ikke PCMCIA port.This port fungerte fint med 98 og 2000.
men med xp nei noen ide hvordan jeg kan få XP til å se denne port.Thanks
Old 24th 2009 Mar, 21:32
New Member Group

Default Old Notatbok og Xp - PCMCIA sloten er ikke gjenkjent

Det kanskje en mulighet for at enheten ikke er kompatibel med XP.

Jeg vil se listen over kompatibel maskinvare eller HCL, på Microsofts nettsted for å se om PMCIA sporet er kompatible med XP.

Hva oppføringer vises i Enhetsbehandling?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
PCMCIA Laptop trådløst nettverkskort? cwilson36 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 29 mai 2009 12:49
DDR 400 i et spor av DDR333? spidermonkey CPUer, Hovedkort & RAM 7 30nde sep 2008 09:35
PCMCIA Wireless WiFi LAN Card råd jacktro Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 11 januar 2008 07:02
MMC / SD slot ikke leser NismoTyler Windows-operativsystemer 5 6 januar 2008 16:39
Ingen AGP slot VJH CPUer, Hovedkort & RAM 12 7 desember 2007 19:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.