mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Gamla Debatt och Xp - PCMCIA slot inte erkänt

Reply

Thread Tools
Old 24 mars 2009, 16:56
New Member Group

Default Gamla Debatt och Xp - PCMCIA slot inte erkänt

Hej alla,
Jag har en gammal PII 400MHz notebook att fungera bra med 98 men jag fick en kopia av xp strippad ner och installerat den. Debatt går mycket snabbt med bara ett litet problem, min pcmcia slot inte recognized.I har laddat alla drivrutiner jag kunde tänka of.The devive manager hade några! men loadeing varierar förare jag har undanröjt alla men disketten!. Men Enhetshanteraren visar inte pcmcia port.This hamn arbetat bra med 98 och 2000.
men med xp ingen lycka någon aning om hur jag kan få xp att se detta port.Thanks
Old 24 mars 2009, 21:32
New Member Group

Default Gamla Debatt och Xp - PCMCIA slot inte erkänt

Det finns kanske en möjlighet att enheten inte är kompatibel med XP.

Jag skulle kolla Hardware Compatibility List, eller HCL på Microsofts webbplats för att se om din PMCIA hållaren är kompatibel med XP.

Vilka uppgifter som visas i Enhetshanteraren?
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
PCMCIA Laptop Wireless Adapter? cwilson36 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 1 29 maj 2009 12:49
DDR 400 i en kortplats för DDR333? spidermonkey Processorer, moderkort & RAM 7 30:e sep 2008 09:35
PCMCIA Trådlös WiFi LAN Card råd jacktro Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 1 11 januari 2008 07:02
MMC / SD-kortplats inte behandlingen NismoTyler Windows-operativsystem 5 6 januari 2008 16:39
Nr AGP kortplats VJH Processorer, moderkort & RAM 12 7 december 2007 19:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.