![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Jag har en gammal PII 400MHz notebook att fungera bra med 98 men jag fick en kopia av xp strippad ner och installerat den. Debatt går mycket snabbt med bara ett litet problem, min pcmcia slot inte recognized.I har laddat alla drivrutiner jag kunde tänka of.The devive manager hade några! men loadeing varierar förare jag har undanröjt alla men disketten!. Men Enhetshanteraren visar inte pcmcia port.This hamn arbetat bra med 98 och 2000. men med xp ingen lycka någon aning om hur jag kan få xp att se detta port.Thanks |
|
| |||
| |||
| Det finns kanske en möjlighet att enheten inte är kompatibel med XP. Jag skulle kolla Hardware Compatibility List, eller HCL på Microsofts webbplats för att se om din PMCIA hållaren är kompatibel med XP. Vilka uppgifter som visas i Enhetshanteraren? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| PCMCIA Laptop Wireless Adapter? | cwilson36 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 29 maj 2009 12:49 |
| DDR 400 i en kortplats för DDR333? | spidermonkey | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 30:e sep 2008 09:35 |
| PCMCIA Trådlös WiFi LAN Card råd | jacktro | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 11 januari 2008 07:02 |
| MMC / SD-kortplats inte behandlingen | NismoTyler | Windows-operativsystem | 5 | 6 januari 2008 16:39 |
| Nr AGP kortplats | VJH | Processorer, moderkort & RAM | 12 | 7 december 2007 19:00 |
| Thread Tools | |
| |