![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har bemærket mine døtre PC (eMachines E3048, 80 GB HD, 2GB RAM), at stort set alle de hukommelse på hendes C: drev er blevet brugt op! (dvs. kun 1,5 GB udeladt på 68 GB til rådighed, resten om inddrivelse drev). Hvis du åbner C: drev, der er mere end en Windows-mappe - det har været nødt til at blive opdateret to gange på grund trojans osv.!), De gamle mapper kaldes Windows.old.000, Windows.old.001 osv. Er det sikkert at slette disse, som jeg formoder, de er bare kopier af Windows, at det holdes forud for omformatering? Jeg forestiller mig så, at den tilgængelige hukommelse vil forbedre?! Tak Dean ps Det var min søn, der hentede trojans ved den måde - Ali G websites er godt dodgy! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep ... skulle du være i stand til at slette dem og genvinde den plads.
| |||
| |||
| Ryd dem ud af, at det bør give dig tilbage en masse plads |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, det er sikkert at slette dem. Jeg tvivler på, at computeren stadig bruger disse filer. De blev gjort så du kunne få det system, du havde før. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Under Laptop Bortset | HistoryGirl | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 17 august 2009 08:19 |
| Windows 7 'Hardware Reserved Memory " | Coolyxxx | Windows-operativsystemer | 1 | 5. jun 2009 23:06 |
| Hjælp! Windows tager for evigt at indlæse | karen45 | Windows-operativsystemer | 5 | 27 januar 2008 14:01 |
| Thread Tools | |
| |