![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik zag mijn dochters PC (eMachines E3048, 80GB HD, 2GB RAM), dat vrijwel al het geheugen op haar C:-schijf gebruikt is up! (dwz slechts 1,5 GB weggelaten van 68 GB beschikbaar, de rest is op herstel-station). Als u de C:-schijf, is er meer dan een Windows-map - hij moest worden geherformatteerd tweemaal te wijten aan trojans etc.!), De oude mappen heten Windows.old.000, Windows.old.001 enz. Is het veilig om te verwijderen als deze Ik neem ze gewoon kopieën van Windows dat het gehouden voorafgaand aan het opnieuw formatteren? Ik denk dan dat het beschikbare geheugen zal verbeteren? Bedankt Decaan ps Het was mijn zoon die de trojans gedownload door de manier - Ali G websites zijn goed dodgy! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep ... je moet kunnen verwijderen en opnieuw de ruimte.
| |||
| |||
| Wis ze uit moet geven u weer een hoop ruimte |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat het veilig is om te verwijderen. Ik betwijfel dat de computer ooit gebruikt die bestanden. Ze zijn gemaakt, zodat je kon krijgen systeem instellingen die u had vóór. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Rekening Laptop Apart | HistoryGirl | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 17 aug 2009 08:19 |
| Windows 7 'Hardware Reserved Memory' | Coolyxxx | Windows besturingssystemen | 1 | De 5 juni 2009 23:06 |
| Help! Windows rekening eeuwig te laden | karen45 | Windows besturingssystemen | 5 | 27 Jan 2008 14:01 |
| Thread Tools | |
| |