mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Er gamle Windows-mapper Ta opp alle Minne på HD?

Reply

Thread Tools
Old 6 mars 2009, 06:09
Donor Group

Default Er gamle Windows-mapper Ta opp alle Minne på HD?

Hei

Jeg la merke til mine døtre PC (eMachines E3048, 80GB HD, 2GB RAM) som praktisk talt hele minnet på hennes C: stasjonen har blitt brukt opp! (dvs. kun 1.5 GB utelatt av 68 GB tilgjengelig, resten på utvinning stasjonen). Hvis du åpner mappen C: stasjon, det er mer enn en Windows-mappen - det har måtte reformateres dobbelt grunn trojanere etc.), de gamle mappene er kalt Windows.old.000, Windows.old.001 etc. Er det trygt å slette disse som jeg antar de er bare kopier av Windows at den holdes i forkant av omformatering? Jeg antar da at det tilgjengelige minnet vil forbedre?

Takk

Dean

ps Det var sønnen min som lastet ned den trojanere for øvrig - Ali G nettsteder er godt dodgy!
Old 6 mars 2009, 06:25
Donor Group

Ja ... skal du kunne slette dem og få plassen.

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 6 mars 2009, 13:03
New Member Group

Clear dem det bør gi deg mye plass
Old 7 mars 2009, 17:24
New Member Group

Jeg tror det er trygt å slette dem. Jeg tviler på at maskinen alltid bruker disse filene. De var laget slik at du kan få system innstillinger som du hadde før.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Ta Laptop Apart HistoryGirl Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 2 17 august 2009 08:19
Windows 7 'Hardware Reserved Memory " Coolyxxx Windows-operativsystemer 1 5 juni 2009 23:06
Hjelp! Windows tar alltid Beregnigner karen45 Windows-operativsystemer 5 27 januar 2008 14:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.