![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg la merke til mine døtre PC (eMachines E3048, 80GB HD, 2GB RAM) som praktisk talt hele minnet på hennes C: stasjonen har blitt brukt opp! (dvs. kun 1.5 GB utelatt av 68 GB tilgjengelig, resten på utvinning stasjonen). Hvis du åpner mappen C: stasjon, det er mer enn en Windows-mappen - det har måtte reformateres dobbelt grunn trojanere etc.), de gamle mappene er kalt Windows.old.000, Windows.old.001 etc. Er det trygt å slette disse som jeg antar de er bare kopier av Windows at den holdes i forkant av omformatering? Jeg antar da at det tilgjengelige minnet vil forbedre? Takk Dean ps Det var sønnen min som lastet ned den trojanere for øvrig - Ali G nettsteder er godt dodgy! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja ... skal du kunne slette dem og få plassen.
| |||
| |||
| Clear dem det bør gi deg mye plass |
|
| |||
| |||
| Jeg tror det er trygt å slette dem. Jeg tviler på at maskinen alltid bruker disse filene. De var laget slik at du kan få system innstillinger som du hadde før. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ta Laptop Apart | HistoryGirl | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 17 august 2009 08:19 |
| Windows 7 'Hardware Reserved Memory " | Coolyxxx | Windows-operativsystemer | 1 | 5 juni 2009 23:06 |
| Hjelp! Windows tar alltid Beregnigner | karen45 | Windows-operativsystemer | 5 | 27 januar 2008 14:01 |
| Thread Tools | |
| |