mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Är Gamla Windows Mappar Ta upp allt minne på HD?

Reply

Thread Tools
Old 6 mars 2009, 06:09
Givargruppen

Hej

Jag märkte mina döttrar PC (eMachines E3048, 80GB HD, 2GB RAM) att praktiskt taget alla i minne på hennes C: har använts! (det vill säga endast 1,5 GB utanför 68 GB tillgängligt, resten återkravsreglerna drive). Om du öppnar C:, det finns mer än en Windows-mappen - det måste omformaterad två gånger på grund av trojaner etc.!), De gamla mappar kallas Windows.old.000, Windows.old.001 etc. Är det säkert att ta bort dem så jag antar att de är bara kopior av Windows att det förvaras före omformatering? Jag antar då att det tillgängliga minnet kommer att förbättra?

Tack

Dean

PS Det var min son som har hämtat den trojaner av vägen - Ali G webbplatser är väl skumma!
Old 6 mars 2009, 06:25
Givargruppen

Japp ... du bör kunna ta bort dem och återvinna utrymme.

Mitt System: Hem Bygg

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moderkort:
Asus m2v Rev 1.
RAM Minne:
4GB (3.25gb synligt)
Grafikkort (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Ljudkort:
5.1 Reatek ombord
Hårddisk (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk enhet (er):
Pioneer 110 x 2
Mål / PSU:
Lager / 550w Silent
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Cable
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 6 mars 2009, 13:03
New Member Group

Rensa ut dem det bör ge dig en hel del utrymme
Old 7 mars 2009, 17:24
New Member Group

Jag tycker att det är säkert att ta bort dem. Jag tvivlar på att datorn någonsin använder dessa filer. De har gjort så att du kan få inställningar som du hade innan.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.