mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Åben exe med notesblok?

Reply

Thread Tools
Old 13. sep 2007, 16:25
Ny Medlem Gruppen

Default Åben exe med notesblok?

Hej alle, mit spørgsmål er derfor, når jeg er åbne exe-filer med notesblok, nogle mærkelige ulæsbare symboler forekomme .. fordi jeg ved, exe-filen er lavet på 1 og 0 eneste .. hvorfor det ikke fungerer sammen med notesblok?
Old 13. sep 2007, 17:28
Donor-Gruppen

Im ikke programmør så jeg dont kende.
Im bare udstationering at finde ud af, hvorfor fanden du vil se EXEs med notepad.lol

Mit system: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Hukommelse:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Grafikkort (r):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Lydkort:
Ombord HDA
Harddisk (e):
Et par lol 1650GB samlede
Optisk drev (r):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Sag / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Køling:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 13. sep 2007, 17:31
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Krlll View Post
Im ikke programmør så jeg dont kende.
Im bare udstationering at finde ud af, hvorfor fanden du vil se EXEs med notepad.lol
lol, jeg ønskede ikke at spørge, men vil gerne vide også.

Fortæl os, hvad du forsøger at gøre, og måske kan vi foreslå en korrekt anvendelse at bruge.

Old 13. sep 2007, 18:14
Ny Medlem Gruppen

godt faktisk, jeg er bare nysgerrig, jeg læser nogle bøger om computer arkitektur og så videre, og alt er et stort rod for mig .. jeg har forsøgt at læse bøger og søge på google, men jeg kan stadig ikke forstå dem exe, dll osv. filer .. : (Og ikke vide, hvor man kan søge efter et svar ..
i disse bøger er skrevet, at en exe-fil er lavet af en og nuller, men der er ingen chance for at se denne binære data med notepad .. og anden teksteditor, det er dræbende mig .. og selv da jeg skrev et simpelt "hej verden "program i C, og prøv at åbne det med tekst editor, jeg ser tusindvis af forskellige ulæsbare symboler .. hvilket er meget mærkeligt, forudsat at hele programmet er par linjer ..
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Behovet for at kopiere navne på 100's af mapper til Notesblok pete21 General Software Chat 4 14 juli 2009 04:21
Hvordan at åbne en. PUB fil i Open Office? sagheer Office Suites & Applications 1 6. jun 2009 06:04
Notepad + + File Ikoner Information Nikronius Windows-operativsystemer 3 24 marts 2009 18:47
Notepad + + Mooseknuckle General Software Chat 1 1 juli 2008 16:14
Notesblok til Word gør udgangen af linje huller .. Help please! gamerman64 Office Suites & Applications 6 9 januar 2008 18:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.