![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, mit spørgsmål er derfor, når jeg er åbne exe-filer med notesblok, nogle mærkelige ulæsbare symboler forekomme .. fordi jeg ved, exe-filen er lavet på 1 og 0 eneste .. hvorfor det ikke fungerer sammen med notesblok? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im ikke programmør så jeg dont kende.
| |||
| |||
| Citat:
Fortæl os, hvad du forsøger at gøre, og måske kan vi foreslå en korrekt anvendelse at bruge. |
|
| |||
| |||
| godt faktisk, jeg er bare nysgerrig, jeg læser nogle bøger om computer arkitektur og så videre, og alt er et stort rod for mig .. jeg har forsøgt at læse bøger og søge på google, men jeg kan stadig ikke forstå dem exe, dll osv. filer .. : (Og ikke vide, hvor man kan søge efter et svar .. i disse bøger er skrevet, at en exe-fil er lavet af en og nuller, men der er ingen chance for at se denne binære data med notepad .. og anden teksteditor, det er dræbende mig .. og selv da jeg skrev et simpelt "hej verden "program i C, og prøv at åbne det med tekst editor, jeg ser tusindvis af forskellige ulæsbare symboler .. hvilket er meget mærkeligt, forudsat at hele programmet er par linjer .. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Behovet for at kopiere navne på 100's af mapper til Notesblok | pete21 | General Software Chat | 4 | 14 juli 2009 04:21 |
| Hvordan at åbne en. PUB fil i Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6. jun 2009 06:04 |
| Notepad + + File Ikoner Information | Nikronius | Windows-operativsystemer | 3 | 24 marts 2009 18:47 |
| Notepad + + | Mooseknuckle | General Software Chat | 1 | 1 juli 2008 16:14 |
| Notesblok til Word gør udgangen af linje huller .. Help please! | gamerman64 | Office Suites & Applications | 6 | 9 januar 2008 18:35 |
| Thread Tools | |
| |