![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hi all, kysymykseni on, miksi, milloin olen avaamisesta exe tiedostoja notepad joitakin kummallisia lukukelvottomia symbolit esiintyä .. koska tiedän, exe-tiedosto on tehty 1 ja 0 ainoa .. miksi se ei toimi notepad?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Im ole ohjelmoija joten dont know.
|
|||
|
|||
|
Quote:
Kerro meille, mitä yritätte tehdä, ja ehkä voimme ehdottaa asianmukaisen soveltamisen käyttää. |
|
|
|||
|
|||
|
hyvin Infact, olen vain utelias, olen käsittelyssä kirjoja atk-arkkitehtuuri ja niin edelleen, ja kaikki on iso sotku minulle .. olen yrittänyt lukea kirjoja ja tehdä hakuja google, mutta en voi vieläkään ymmärrä niitä exe, dll jne. tiedostoja .. : (Ja jotka eivät tiedä, mistä etsiä vastausta ..
Näissä kirjoissa on kirjoitettu, että exe-tiedosto on tehty yhden ja nollia, mutta ei ole mahdollisuutta tarkastella tätä binary tietoja notepad .. ja muiden tekstieditorilla, tämä tappaa minut .. ja silloinkin, kun olen kirjoittanut yksinkertainen "Hello World "program C ja yrität avata sen tekstieditorissa, näen tuhansia eri lukukelvottomia symbolit .. mikä on hyvin outoa, että koko ohjelma on muutaman rivin .. |