![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi allemaal, mijn vraag is waarom wanneer ik de opening van EXE-bestanden met Kladblok, sommige vreemde onleesbare symbolen voorkomen .. want ik weet, exe-bestand is gemaakt van 1's en 0's enige .. waarom het niet werkt met notepad? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im niet een programmeur zo I dont know.
| |||
| |||
| Citaat:
Vertel ons wat u probeert te doen en misschien kunnen we wijzen op de juiste toepassing te gebruiken. |
|
| |||
| |||
| en inderdaad, ik ben gewoon nieuwsgierig, ik ben het lezen van enkele boeken op computer architectuur en zo verder, en alles is een grote puinhoop voor mij .. ik heb geprobeerd om te lezen boeken en zoeken google, maar ik kan nog steeds niet begrijpen die exe, dll-bestanden enz. .. : (En weet niet waar te zoeken naar een antwoord .. In deze boeken wordt geschreven dat een exe-bestand is gemaakt van een en nullen, maar er is geen kans om deze binaire gegevens met notepad .. en andere tekst-editor, dit is me .. en zelfs toen ik schreef een simpel "hello world "programma in C en proberen om het te openen met een teksteditor, zie ik duizenden verschillende onleesbaar symbolen .. dat is heel vreemd, op voorwaarde dat het hele programma is enkele regels .. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Noodzaak om te kopiëren Namen van 100's van mappen aan Notitieboekje | pete21 | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 14 jul 2009 04:21 |
| Hoe open je een. PUB-bestand in Open Office? | sagheer | Office Suites & Toepassingen | 1 | Van de 6 juni 2009 06:04 |
| Notepad + + Bestand Iconen Informatie | Nikronius | Windows besturingssystemen | 3 | 24 mrt 2009 18:47 |
| Notepad + + | Mooseknuckle | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | De 1 juli 2008 16:14 |
| Kladblok naar Word maakt het einde van de lijn lacunes .. Help alsjeblieft! | gamerman64 | Office Suites & Toepassingen | 6 | 9 Jan 2008 18:35 |
| Thread Tools | |
| |